Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ پیروز حناچی شهردار تهران  در این مراسم عنوان کرد: همزمان با سالگرد ورود آزادگان به کشور، سالگرد هنرمند فقید را گرامی میداریم.همیشه خود را اینگونه معرفی می کرد؛ عزت هستم از سنگلچ و جای محلات تهران که به واسطه آنان تمایزات محلی شکل پیدا میکرد.

وی افزود: هنرمندان در دل مردم جای دارند و گذشت زمان سبب فراموشی آن می‌شود در این دوره تلاش کردیم تا شهر را با ارزش‌های معنوی و تاریخی نزدیک کنیم شهرهای هوشمند دنیا شهرهایی هستند که بر روی این موارد سرمایه‌گذاری می‌کنند و فرهنگ و هنر و تاریخ برایشان اهمیت زیادی دارد و حتی یونسکو در سال گذشته شعار اقتصاد مبتنی بر فرهنگ عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران اظهار کرد: همیشه فکر می‌کردم چرا باید در کشور فرانسه و شهری مانند پاریس تا این اندازه گالری وجود داشته باشد و آثار هنری به چشم بیاید اما به طور غیرمستقیم آستانه تحریک ذائقه مردم را افزایش می‌دهد و ما در شهری زندگی می کنیم که فاقد این ارزش های هنری نیستیم و بسیار ثروتمند است سالها  این ثروت را فراموش کردیم به سراغش نمی رفتیم.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: امیدواریم این شهر و ارزش‌های فرهنگی و طبیعی نزدیک ایران و مردم را با شهر  آشتی بدهیم تا نسبت به شهر و مکانی که زندگی می‌کنند احساس تعلق داشته باشند ادعا میکنیم کشوری هستیم که با عقبه  فرهنگی هستیم.

حناچی تاکید کرد: ما همواره منتظر این هستیم که کسی با قدرت ویژه مانند سوپرمن وارد عمل شود اما فرهنگ ما چنین توصیه ای را ندارد امروز شما را با مشکلات زیادی مواجه هست و یکی از مشکلات این است که در زمستان ها کمتر می توان نفس کشید در کوتاه مدت راه نمی شناسم ما در بلند مدت توسعه حمل و نقل عمومی و سایر راهکارها می‌تواند اثرگذار باشد و در این رابطه با اتکا به فرهنگ، مردم میتوانند اثرگذار باشند.

 

خبرنگار: سیمین برادران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمستان عزت الله انتظامی فرانسه فرهنگ و هنر یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار کرد: عملیات غرور آفرین و تنبیهی «وعده صادق» هیمنه دروغین رژیم غاصب را فرو ریخت.

وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و راههای تحقق آن افزود: در تحقق شعار سال و برداشتن موانع تحقق شعار سال فعالیت و برنامه‌ریزی فرهنگی در میان مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اضافه کرد: تفاوت ماهوی مابین اقتصاد اسلامی و اقتصاد سرمایه داری وجود دارد که هدف از شکوفایی و رشد و توسعه اقتصادی با دیدگاه‌های رهبری مبنی بر استقرار اقتصاد اسلامی و تحقق عدالت فرهنگی با مشارکت مردم می‌باشد.

وی تحقق شعار سال را در پنج گزاره مبتنی بر سخنانه حکیمانه رهبر معظم اینچنین تبیین و اذعان داشت: در تحقق شعار سال امید آفرینی و تبیین مقولات امیدزا و همچنین توجه به مبحث رسانه که در حال حاضر تحت امپراطوری رسانه غرب است به صورت علمی مدنظر قرار گیرد.

ایشان خاطرنشان کرد: اتحاد اجتماعی با شکل دهی حلقه‌های میانی و توجه و اهتمام به اعتماد عمومی در سطح جامعه تقویت شود.

وی در پایان سخنان خویش در این جلسه شورا، بیان داشت: بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی در سال گذشته و به بارنشستن پروژه‌های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر از جمله پلاتوهای نمایش و نگارخانه هنر سنندج و هنرستان دخترانه هنرهای زیبا از جمله مهمترین رویدادهای عرصه فرهنگ و هنر و رسانه بوده است.

کد خبر 6081731

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب