Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهر اهواز گفت: با نامه ای که برای مقام معطم رهبری در بحث مشکلات اساسی آب و فاضلاب شهر اهواز ارسال شد، ایشان دستور ویژه برای رفع این مشکل به رئیس جمهور دادند.

به گزارش جنوب نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده ظهر امروز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل اب و فاضلاب شهر اهواز اظهار کرد: وقتی یک تیم کاری به خوبی نتیجه نمی گیرد مشکل اصلی مسئول گروه نیست بلکه ممکن است دلایل متنوعی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از مشکل آب و فاضلاب خوزستان، زیر ساخت های فرسوده ان است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه هزینه ای که برای توسعه بخش های مختلف در استان های دیگر با مبلغ اندکی انجام می شود در استان خوزستان به دلیل آسیب های وارده از هشت سال دفاع مقدس چندین برابر است.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه مسئولان ما در برخی موارد خود کم کاری هایی را داشتند، بیان کرد: برخی شهرک های جدید شهر نیز نه تنها فاقد پیوست فرهنگی و محیط زیستی هستند بلکه مشکل فاضلاب نیز که از پایه ای ترین نیاز یه محله است، نیز برخوردار نیستند.

امام جمعه موقت شهر اهواز بیان کرد: در زمان بی آبی صحنه های تلخی را شاهد بودیم که کرامت انسانی را زیر پا می گذاشت.

حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: ما قصد نقدهای بی پایه و اساس به دولت نداریم اما باید به نحوی کار شود که مردم ما از حداقل های نیازهایشان به عنوان شهروند پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه مشکلات آب و فاضلاب استان به مقام معظم رهبری گفته شده و ایشان تاکید بر حل مشکل داشتند، عنوان کرد: امیدواریم هر چه سریعتر این فرمایش رهبری توسط مسوولین دولتی محقق شود.

وی گفت: اکنون در همه شهرها اگر رفاه، آسایش و امنیت است به خاطر ایستادگی هایی بود که این استان و مردمانش انجام دادند و اکنون داشتن این مشکلات در شان مردم این استان نیست.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار

تین نیوز

داریوش امانی امروز (۴ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه با اشاره به برنامه های سفر خود به خوزستان و موضوع اقدامات مربوط به اربعین اظهار کرد: از ورودی ماشین آلات راهداری در گمرک خرمشهر بازدید شد و به دنبال این هستیم که مباحث قانونی آن حل تا هرچه سریعتر ترخیص شوند و بتوانیم از این ماشین آلات برای فعالیت های اربعینی و اقتصادی استفاده کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: بازدید از پایانه های اربعینیِ شلمچه و چذابه از دیگر برنامه های سفر است.  از سال گذشته اقداماتی برای بهسازی پایانه ها آغاز شد و تاکنون ادامه دارد که شامل بهسازی و ایمن سازی راه های استان به ویژه راه های منتهی به مرزها است. این اقدامات از سال گذشته آغاز و از ابتدای امسال نیز به استان ابلاغ و اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهسازی محوطه پایانه ها افزود: از ابتدا بحث بر این بود که زائران از ابتدای ورودی پایانه مرزی باید در یک تونل سرد، سایه بان و مه پاش ها عبور کنند. سال گذشته، بیشترین تعداد نصب سایه بان را داشتیم امسال نیز این کار ادامه خواهد داشت. همچنین محوطه سازی، بهسازی پایانه ها و احداث سرویس های بهداشتی انجام می شود.

امانی با اشاره به بحث حمل و نقل و ناوگان در اربعین گفت: با توجه به مشکلاتی که در تامین ناوگان اتوبوسی و لوکوموتیو وجود دارد، اقداماتی در حال انجام است و ناوگان موردنیاز از طریق تولید داخل و واردات تامین می شود. امیدواریم بتوانیم تعدادی ناوگان جاده ای و مسافربری را از کشورهای اطراف وارد کنیم و از سویی در حال مذاکره با دولت عراق هستیم تا بتوانیم در ایام اربعین از ناوگان عراقی استفاده کنیم و وارد کشورمان شوند و تردد داشته باشند تا بخشی از زائران از این طریق جابجا شوند.

وی ادامه داد: اولویت ویژه تر ما، بهسازی راه های اربعین و رفع نقاط پرحادثه محورهای منتهی به پایانه های مرزی است. در حال حاضر بهسازی روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت از اقداماتی است که در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه برای راه های اربعینی تعریف شد. امسال نیز بخشی از مطالبات پیمانکاران تامین و برای کارهای باقی مانده تامین اعتبار انجام شده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: در بحث جاده اهواز -خرمشهر، احداث بزرگراه در دستور کار است که شرکت ساخت در حال پیگیری است. اگر تامین اعتبار شود، بخشی از آن به اربعین امسال می رسد. جاده موجود نیز در اولویت است و هرگونه مشکلات روشنایی، خط کشی، روکش آسفالت و رفع نقاط پرحادثه، انجام می شود.

وی با اشاره به وجود ۸۸۷ نقطه پرحادثه گفت: هزار و ۵۰۰ نقطه پرحادثه از قبل داشتیم که سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه برطرف شد. از ۸۸۷ نقطه ای که با پلیس به نتیجه رسیدیم که بر اساس استانداردها قطعا جزو نقاط پرحادثه هستند، نزدیک به ۴۰۰ نقطه رفع شد و تعهد این است که تا پایان این دولت کل نقاط برطرف شوند.

امانی عنوان کرد: امسال ۴۸۷ نقطه باقی مانده را در برنامه گذاشته ایم که حتما برطرف شوند. از آن طرف، در مسیرهای اربعینی نزدیک به ۱۲۰ مورد نقطه پرحادثه وجود داشت که اکنون ۷۰ مورد آن برطرف شده است.

وی ادامه داد: نیازمندی استان ها در بخش راه ها و پایانه های مرزی استخراج شدند و برآورد می شود نزدیک به هزار میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران پرداخت شود و دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های اربعینی نیاز است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس
  • اتفاق ویژه در سفر رئیسی به پاکستان
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • اوقات شرعی اهواز، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد