Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:11:58 GMT

لیگ یک/ نصرتی و کرجی‌ها ماراتن را بردند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۸۷۰

لیگ یک/ نصرتی و کرجی‌ها ماراتن را بردند

تیم گل ریحان البرز در اولین دیدار خود در لیگ یک توانست با نتیجه سه بر دو در سیرجان به برتری برسد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی های هفته اول لیگ دسته اول در سیرجان برگزار شد و تیم دوم این شهر که برخلاف گل گهر این روزها در لیگ یک به سر می برد برابر حریف کرجی خود به میدان رفت. بازیکنان قاسم شهبا که سعی داشتند تا بازی را با امتیاز به پایان برسانند در همان نیمه اول دروازه خود را باز شده دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها بازی در نیمه اول توسط رضا معقولی و از روی نقطه پنالتی به دست آمد.
در نیمه دوم اما بازیکنان دو تیم سعی بازی بهتری نسبت به 45 دقیقه ابتدایی به نمایش بگذارند و به همین دلیل گل های بیشتری نیز رد و بدل شد تا بینندگان بازی هم از دیدن آن لذت ببرند. در این نیمه در ابتدا امین اسدی توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک بار دیگر سیرجانی ها را امیدوار به کسب امتیاز از این بازی کرد.

 

در حالی که حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر بیشتر شده بود محمد پاپی توانست دومین گل تیم مهمان را وارد دروازه میزبان کند و باز هم محمد نصرتی و بازیکنانش امیدوار به کسب سه امتیاز بازی شوند اما این هم پایان کار نبود چرا که ساسان جعفری توانست گلزنی کند تا باز هم دو تیم به تساوی برسند و در حالی که بازی در دقایق پایانی به سر می برد باز هم تیم مهمان گلزنی کرد و با ضربه سیدمحسن حسینی، کار را یکسره کرد.

 

بدین ترتیب گل ریحانی ها توانستند با سه گلی که در این بازی وارد دروازه آرمان گهر کردند سه امتیاز شیرین از اولین دیدار خود به دست بیاورند. در سوی دیگر نیز آرمان گهری ها نتوانستند از این ماراتن سودی ببرند و در اولین دیدار خود در لیگ دسته اول با شکستی تلخ کار را به پایان برسانند.

گل ریحان البرز آرمان گهر سیرجان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل ریحان البرز آرمان گهر سیرجان دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و قرقیزستان هم همانطور که پیش‌بینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود و بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بود.

تیم ایران در ۵ دقیقه نخست بازی فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما واکنش سریع دروازه بان قرقیزستانی و کمک تیر دروازه مانع از فرو ریختن دروازه قرقیزستان شد.

تلاش‌های شاگردان شمسایی در هشتمین دقیقه بازی به نتیجه رسید و بهروز عظیمی با یک ضربه تماشایی موفق شد قفل دروازه قرقیزستان را باز کند.

اما غفلت مدافعان تیم ملی باعث شد بازیکنان قرقیزستان در نهمین دقیقه بازی به وسیله «آمانبائف» گل تساوی را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۱۰ تیم ملی ایران صاحب یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه قرقیزستان شد و «سالار آقاپور» موفق شد به زیبایی و با یک شوت تماشایی دروازه قرقیزستان را باز کند.

در ادامه هم حملات دو تیم به نتیجه نرسید تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

کد خبر 6087520

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد