Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: کل شهرداری‌های فارس نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های خود را از طریق تهاتر وصول کردند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ساسان تاجگردون عصر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با اشاره به بند "و" تبصره 5 قانون بودجه در استفاده از اوراق تسویه خزانه، اظهار داشت: سال گذشته نتوانستیم به خوبی از این ظرفیت استفاده کنیم و امسال باید این موضوع جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجگردون افزود: با توجه به ظرفیت محدود اسناد اوراق تسویه خزانه اولویت تخصیص با درخواست‌هایی است که زودتر به سازمان برنامه و بودجه ارسال شود و بدیهی است صدور تخصیص به منزله قطعی شدن صدور اسناد تسویه نیست.

وی تصریح کرد: لازم است که دستگاه های اجرایی که درخواست خود را ارسال میکنند نسبت به تکمیل و اجرای سایر اقدامات پیش بینی شده توسط آن وزارتخانه اقدام نمایند.

تهاتر در زنجان 329 درصد افزایش داردتصویب آیین‌نامه تهاتر بدهی و مطالبات دولت با اشخاص حقیقی و حقوقی40 میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران راهسازی در استان کرمان تهاتر شده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس عنوان کرد: برای اینکه دستگاه های اجرایی با شیوه استفاده از ظرفیت بند و تبصره 5 به خوبی آشنا شوند طی هفته جاری یک سمینار تخصصی در این زمینه برگزار میشود.

وی بیان کرد: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی که می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند حتما  باید مستندات پروژه‌های استانی را ارائه دهند و بر مبنای این مستندات ما درخواست را برای تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌کنیم.

تاجگردون با بیان اینکه بعد از تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه درخواست دستگاه های اجرایی برای جابجایی بدهی و تهاتر به اداره کل امور اقتصادی و دارایی ارسال می‌شود.

وی گفت: سال گذشته شهرداری شیراز 320 میلیارد تومان بدهی‌های خود را از طریق این ظرفیت تسویه کرد و در مجموع کل شهرداری‌های فارس نزدیک به 500 میلیارد تومان از بدهی‌های خود را از طریق تهاتر وصول کردند.

تاجگردون از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد که گزارش‌های خود در زمینه استفاده از ظرفیتهای بودجه هر چه سریعتر به سازمان مدیریت ارسال کنند، اظهار داشت: در هر جلسه شورای برنامه ریزی دو نفر از مدیران دستگاه های اجرایی باید گزارش عملکرد خود در زمینه استفاده از ظرفیت بودجه را ارائه کنند.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار شهرستان گچساران از برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در اردیبهشت سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در این زمینه سنگ تمام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روان‌بخش دیهیم‌خوب، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین _ در اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی یک‌بار دیگر عزت، اقتدار و جایگاه ایران اسلامی را در جهان نشان داد به‌طوری‌که کشورهای جهان از ایران حساب ویژه‌ای می‌برند.

وی افزود: اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مسیری است که شهدا برای همه ما ترسیم کرده‌اند، از این رو عملیات سپاه پاسداران عملیات بی‌نظیری بود که قدرت‌های استکباری جهان را به حیرت واداشت.

فرماندار گچساران گفت: بودجه در جلسه شورای برنامه‌ریزی پیگیری و بررسی خواهد شد، اما اخیراً مبلغ چهار میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان به‌حساب فرمانداری شهرستان واریز شد که این مبلغ برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: باید مدیران قانون‌مدار باشند و به بهانه خدمت نباید قانون را دور زد، البته کار برای مردم خوب است، اما هر مدیری بایستی پاسخگوی عملکردش هم باشد و انتظار این است که خدمات به شهروندان حتماً در چارچوب قانون صورت بگیرد.

دیهیم‌خوب خاطرنشان کرد: در بحث تکمیل پروژه‌ها کارها و اقدامات ادامه دارد و مدیران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حتماً طرح و برنامه‌هایی برای پیشبرد پروژه‌ها داشته باشند، اما موضوع دیگر اینکه مدیران به حاشیه‌ها توجه نکنند چراکه هر مدیری یک روز معارفه و یک روز هم تودیع می‌شود بنابراین مدیران باید حتماً به کارشان بچسبند و صادقانه تا لحظه‌ای که مسئولیتی دارند پای‌کار باشند.

وی افزود: روز ششم اردیبهشت نخستین اجلاسیه شهدای ارتش را داریم که یک رویداد بزرگ فرهنگی در این شهرستان است و شعار همه این است که مدیون شهدا هستیم و باید در این اجلاسیه سنگ تمام بگذاریم، میهمان‌های کشوری زیادی خواهیم داشت و همه مدیران تعامل و همکاری در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاسیه داشته باشند.

فرماندار گچساران گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصول گرم سال دو دستگاهی که از هم اکنون باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، ادارات آبفا و برق هستند و حتماً بایستی جلسه‌ای با مدیران استانی و شهرستانی برای رفع هرگونه احتمال تنش آبی و همچنین در خصوص مشکلات برق در شهرستان برگزار شود تا از بروز هر نوع مشکلی در آینده پیش‌گیری شود.

کد خبر 745265

دیگر خبرها

  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌ های اجرایی