Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@20:55:19 GMT

آدبایور با تراکتور 2 ساله بست

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۹۳۸

آدبایور با تراکتور 2 ساله بست

نشریه ورزشی ایتالیایی «لاگاتزتا دلو اسپورت» روز شنبه با انتشار مطلبی نوشت: امانوئل آدبایور، مهاجم تیم ملی توگو، با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

به گزارش ایرنا، این روزنامه در مطلبی تحت عنوان «آدبایور در ایران، زندگی دوباره پس از جادوگری و اقدام به خودکشی» نوشت: این بازیکن توگویی که عاشق تیم های آرسنال، منچسترسیتی، رئال و لچه بود، در نهایت با قرارداری ۲ ساله به تراکتور ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رونامه عنوان کرد: امانوئل آدبایور در گذشته پیراهن تیم‌های متز، موناکو، آرسنال، منچسترسیتی، رئال مادرید، تاتنهام، کریستال پالاس را پوشیده و مدتی نیز در تیم باشاک‌شهیر ترکیه حضور داشت.

این روزنامه نوشت: دنیزلی سرمربی تراکتور، قصد جایگزینی آدبایور با «آنتونی استوکس» مهاجم ایرلندی تراکتور را دارد.

باشگاه تراکتور تاکنون این خبر را تایید نکرده است.

آدبایور ۳۵ ساله با ۸۲ کیلوگرم وزن و ۱۹۱ سانتیمتر قدر در پست مهاجم بازی می کند.

در حال حاضر سوگیتای ژاپنی، مازولای برزیلی و ویلیام ویمبلا پرویی به عنوان بازیکن خارجی با تراکتور قرارداد دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آدبایور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)