Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:46:13 GMT

۸ هزار هکتار از مساحت خلیج گرگان خشک شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۹۶۷

۸ هزار هکتار از مساحت خلیج گرگان خشک شد

استاندار گلستان با اشاره به خشکی حدود ۸ هزار هکتار از مساحت خلیج گرگان، گفت: بقای این استان در گرو احیای خلیج گرگان است. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق شناس عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به عنوان یک کارشناس که سال‌ها در حوزه بنادر و دریانوردی کار کردم با قاطعیت و صراحت اعلام می‌کنم بقای استان گلستان در گرو احیای خلیج گرگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر 8 هزار هکتار از مساحت خلیج گرگان خشک شده و با روال فعلی تا 4 سال دیگر این خلیج به طور کامل خشک خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: بارها این مسئله را با آقای کلانتری و مدیرکل محیط زیست استان مطرح کردم اما کار ما فقط گفتن نخواهد بود و از یک جایی به بعد حتما اقدام عملی هم خواهیم کرد. برای ما مهم نیست از کجا آب وارد خلیج گرگان خواهد شد مهم این است که این خلیج الان به آب نیاز دارد.

گزارش| رونویسی انگلیس از بازی آمریکایی‌ها در خلیج فارس؛ «ناوشکن» می‌رود، «ناوچه» می‌آیدمصاحبه| کارشناس لبنانی امور نظامی: ائتلاف دریایی در خلیج فارس به موفقیت نخواهد رسیدرایزنی تلفنی وزیران خارجه عراق و مصر/ حکیم: بغداد با حضور اسرائیل در خلیج فارس مخالف است

وی گفت: اینکه در استان ریل بزنیم و سرمایه گذاری جذب کنیم بدون احیای خلیج گرگان قابل استفاده نخواهد بود. ما تا چندسال دیگر با 40 هزار هکتار زمین خشک که منشا ریزگردها خواهد شد روبه رو می‌شویم.

حق شناس در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: برای ما حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای مهم‌ترین موضوع است. برای رسیدن به این هدف فضای انتخابات باید رقابتی باشد.

وی بیان داشت: اصلا به ما ربطی ندارد که قرار است چه کسی انتخاب شود. مهم برای ما رعایت اصل بی‌طرفی است اگر موردی غیر از این را مشاهده کنیم قطعا برخورد خواهیم کرد. حضور مردم در انتخابات ربطی به دولت و مجلس و غیره ندارد بلکه دستاورد نظام و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان از اقدام نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله سید کمال حسینی رئیس نمایندگی گلستان در جامعه المصطفی العالمیه گفت: موفقیت جمهوری اسلامی ایران هم در عملیات موشکی و هم در جلسه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی و متحدانش نشان دهنده هماهنگی واتحاد بین میدان ودیپلماسی در کشور است.

او افزود : این عملیات قدرت پوشالی و هالیوودی این رژیم را در هم شکست وناتوانی آنها را آشکار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • قدردانی طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان از اقدام نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است