Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-18@12:06:03 GMT

بازی با الجزیره پایان حضور برانکو در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۹۲۵۷

بازی با الجزیره پایان حضور برانکو در پرسپولیس

به گزارش"11نیوز"؛ شاید یکی از مهمترین مصاحبه های این هفته ، حرف های برانکو ایوانکویچ ، مربی محبوب قرمزها با روزنامه گل بوده است. جایی که این مربی خیلی صریح گفته :«با این تیم دو ماه قبل توافق کردیم اما قراردادی امضا نشده است.»بعد از این مصاحبه جعفر کاشانی هم دقیقا همین گفته ها را تائید کرد و حالا پرسپولیس برای بعد از بازی با الجزیره ، وحشتی بزرگ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانک بعد از 3 فصل و نیم حضور در جمع قرمزها و بردن دو کاپ قهرمانی و یک دومی در لیگ ، برای ادامه حضور در ایران ، با تردید روبرو شده است.جالبتر اینکه او بلافاصله بعد از بازی برگشت با الجزیره قرار شده به کشورش برگردد و نزدیکانش می گویند سه روز بعد از خودش قرار شده وسایلش هم برای اولین بار از روزی که آمده است ، برایش پست شوند. یعنی او تصمیم به کوچ گرفته است. این یعنی برانکو و پرسپولیس برای آینده هنوز به پلان مشترکی نرسیده اند که او خیال رفتن در سر دارد.از سویی اگرچه خیلی بحث احتمال رفتن برانکو به تیم ملی قوت گرفته و حتی گفته شده آمدن زلاتکو کرانچار به تیم ملی امید هم مهمترین پالس برای بازگشت برانکو به تیم ملی بزرگسالان است. چیزی که باعث دلخوری شدید این روزهای کارلوس کی روش هم هست.با این وجود خود برانکو حتی اگر گفته شود برای تیم ملی نهار مشترکی را با مهدی تاج خورده است هم ، سعی می کند همه حالت های ممکن را در نظر داشته باشد. برانکو درست مثل کارلوس کی روش پیشنهاد هیجان انگیزی از تیم ملی ازبکستان دارد. پیشنهادی که در حالت عادی 500 هزار دلار بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس است. تازه با یکی دو قهرمانی و افتخار تا سالی 2.5 میلیون دلار افزایش پیدا می کند. او به گفته نزدیک ترین رفقایش از الاتحاد و الاتفاق عربستان هم پیشنهادهایی دارد که می توانند بازی معروف مدل کی روشی باشد برای اینکه پیشنهادهای ایرانی اش را جدی تر کند. شاید برانکو برای این شرایط سخت و دشوار پرسپولیس در سال آینده حق داشته باشد که نخواهد روی روزهای موفق و پر افتخارش قمار کند. شاید او حالا دنبال گزینه های بزرگتر و ساده تری است در این سن و سال و برای همین دارد روی پیشنهاد پرسپولیس با طمانینه تصمیم می گیرد.با همه این ها اما او فعلا قراردادی تمدید نکرده و فعلا منتظر اتفاقات است. به رفتن فکر می کند اما تا روزی که هست می خواهد در اوج باشد. گذر از سد الجزیره برایش حیاتی است و به یک روز باشکوه برای بازی برگشت با الجزیره در تهران فکر می کند. بازی برابر تیم تن کاته هلندی که او را مغز متفکر بارسا یا چلسی در سال هایی که نفر دوم این نیمکت ها بوده ، می نامیدند ، برای برانکو می تواند یک حسن ختام باشکوه در پایان سیزن دوم حضور در ایران باشد ! باشد که سرنوشتش پس از این چگونه رقم بخورد ، تیم ملی ؟ پرسپولیس و قرارداد چشمگیرتر ؟ او آخرین جمله ای که درباره پرسپولیس گفته این است که:«در مذاکرات تنها به من گفتند از امسال به جای دلار به تو یورو می دهیم و هیچ خبری از مذاکره مشخص درباره ارقام نیست.» برچسب ها: برانکو ایوانکوویچ ، پرسپولیس ، لیگ قهرمانان آسیا ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا 11نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال سایپا و خیبر خرم آباد روز گذشته در چارچوب لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید. در جریان این بازی درگیری بین کادر فنی دو تیم به وجود آمد و حتی در پایان بازی نیز ادامه داشت.

در همین خصوص و با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، محمد معصومی جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز سوم اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

همچنین عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6079594

دیگر خبرها

  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو