Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:22:38 GMT

«مجید انتظامی» از سردیس پدر رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۹۳۲۰

«مجید انتظامی» از سردیس پدر رونمایی کرد

خبرگزاری آریا - در اولین سالگرد درگذشت «عزت‌الله انتظامی» -بازیگر پیشکسوتِ سینما- طی مراسمی با حضور مجید انتظامی پسر این هنرمند، خانه موزه عزت الله انتظامی بازگشایی شد و سپس از سردیس و تابلو خیابانی به نام این هنرمند رونمایی شد.
 در این مراسم «محمد جواد حق‌شناس» -رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران-، سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک و دیگر مسئولین شورای شهر و شهرداری نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه از تابلو نام خیابانی به نام عزت الله انتظامی و همچنین سردیس این هنرمند که در ابتدای همین خیابان جای گذاری شده است رونمایی شد.
«ایرج محمدی» -مجسمه ساز سردیس عزت الله انتظامی- در سخنانی بیان کرد: «افتخار می‌کنم که توانستم این مجسمه را در زمان حیات این‌ هنرمند بسازم. خودشان هم آن را دیدند و خوشحالم که از ساخت این مجسمه رضایت داشتند.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    صابر برهانی   گفت: در یک سال گذشته بهسازی و آسفالت راه روستایی محور تکاب به اغولبیک به طول ۰.۷کیلومتر و آی قلعه سی به طول ۲ کیلومتر انجام شد.

وی با اشاره به شن‌ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۱۵ کیلومتر در مدت زمان مذکور اظهار کرد: در این مدت ۲۱ کیلومتر از راه اصلی و فرعی شهرستان تکاب نیز روکش آسفالت شد.

برهانی در خصوص سایر فعالیت‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب خط‌کشی شد و ۱۳۰ کیلومتر از این محورها نیز تسطیح و رگلاژ شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب در خصوص اجرای طرح‌های روشنایی در محورهای شهرستان تکاب در یک سال گذشته نیز گفت: اجرای روشنایی محور تکاب بیجار سه‌راهی قرخلو تمای به طول ۳۰۰ متر؛ گردنه کوتان به طول ۳۰۰ متر و محور تکاب ایرانخواه سه راهی چیدره به طول ۳۰۰ متر از جمله اقدامات حوزه راهداری شهرستان تکاب در این مدت بوده همچنین در کنار اجرای طرح‌های روشنایی، عملیات تعمیر و نگهداری نیز به‌صورت مستمر توسط پیمانکار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • ترتیل صفحه 239 کلام الله مجید+ صوت
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • ترتیل صفحه 238 کلام الله مجید+ صوت
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه