Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: ۹۲ نفز ار برادران بسیجی پایگاه‌های محلات شهرستان گنبدکاووس عازم راهیان نور غرب کشور شدند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سیدیحیی قاضوی عصر امروز در در حاشیه اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور اظهارداشت: 92 نفز ار برادران بسیجی پایگاه‌های محلات شهرستان گنبدکاووس عازم راهیان نور غرب کشور شدند که این نیروها در قالب 2 اتوبوس و به مدت 4 روز به استان کردستان سفر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به 250 هزار شهید کشور که در طول دفاع مقدس تقدیم شده است، تصریح کرد: طعم شیرین امنیت به برکت خون این شهداست و سفرهای راهیان نور با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ ایثارو شهادت و انتقال این فرهنگ مقدس به نسل‌های آینده است.

وی افزود: در مدتی که این نیروها در استان کردستان هستند از یادمان‌های مختلف شهدا بازدید خواهند کرد و راویانی که کاروان را همراهی می‌کنند نیز به عملیات‌های انجام شده در غرب کشور و بیان خاطرات شهدا خواهند پرداخت.

برگزاری اردوهای راهیان نور مقاومت مستلزم هماهنگی است/ کلیات راهیان نور شرق به قطعیت رسیده استقدردانی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه از فرمانده سپاه کردستان+عکس

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس برگزاری اردوی راهیان نور را  یکی از برنامه‌های مهم و بسیار موثر برای انقلاب و حفظ آرمان‌ها و ارش‌های امام و شهدا دانست.

قاضوی هدف از اعزام این گروه را آشنا شدن با مناطق عملیاتی غرب کشور دانست و افزود: برای آشنا شدن بسیجیان با مناطق عملیاتی، همچنین ایثارگیری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا این اعزام‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: نسل جوان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و هدف از اعزام نیز آشنایی این نسل به ویژه جوانان با فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی و انتقال این فرهنگ به آنان است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز