Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی توپچی‌های لندن می‌گوید تیمش نتوانست برنامه‌های تاکتیکی خود مقابل برنلی را به طور کامل اجرا کند، اما از عملکرد کلی شاگردانش راضی است. تاریخ انتشار: 21:50 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۳۸۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اونای امری در پی برتری ۲ بر یک عصر امروز (شنبه) شاگردانش مقال برنلی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس گفت: از فرصت‌های خود نهایت استفاده را بردیم و بابت این پیروزی خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مقاطعی از بازی به دلیل فشاری که برنلی به ما آورد، نتوانستیم برنامه‌های تاکتیکی مدنظرمان را پیاده کنیم، اما در کل از عملکرد تیم راضی هستم. بازیکنان جدید هم بازی خوبی از خود ارائه دادند.

سرمربی اسپانیایی آرسنال تصریح کرد: فصل را با دو برد پیاپی شروع کردیم و خوشحالیم که از دو بازی اول‌مان ۶ امتیاز به دست آوردیم. هر بازی یک چالش برای ما به شمار می‌رود و بازی بعدی‌مان که با لیورپول است، چالشی دشوار خواهد بود.

امری در پایان در تمجید از هافبک اسپانیایی‌اش اظهار داشت: سبایوس بازی بسیار تأثیرگذاری از خود ارائه کرد. به نظرم پست هافبک نفوذی پست مناسبی برای او است و می‌تواند بازی‌های تأثیرگذاری را در این پست به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اونای امری آرسنال لیگ برتر انگلیس برنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن
  • خشم گواردیولا: نمی‌دانم چطور زنده مانده‌ایم!
  • پوچتینو: مشکل چلسی در هشت ماه گذشته تاکتیکی نبوده است