Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

آیت‌الله یزدی در انتقاداتی تند خطاب به آیت‌الله صادق آملی لاریجانی گفته است: هرچند در مساله‌ای نظر ولی‌فقیه خلاف عقیده من باشد، موظفم که اطاعت کنم؛ چون ضررش کمتر از شکستن حرمت ولایت و حاکمیت است. فلانی می‌گوید اگر این کار را نکنید به نجف می‌روم! خب بروید، آیا با رفتن شما قم به‌ هم می‌خورد؟ شما در قم بودن‌تان هم خیلی موثر نبود؛ چه رسد که نجف بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتری که 10 سال، جای مهمی را اداره کرده دستگیر می‌شود، بعد اعتراض می‌کند که چرا گرفتید؟! به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند! آیا ارث پدرت بود؟ از کجا آوردی ساختی؟

به گزارش اعتماد آنلاین علی مطهری، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید، در واکنش به انتقادات آیت‌الله یزدی از آیت‌الله آملی لاریجانی، گفت: مطرح شدن این حرف‌ها از سوی روحانیون و مقامات عالی کشور خوب نیست.

او ادامه داد: بهتر است روحانیون انتقادات‌شان را خصوصی مطرح کنند. مطرح شدن این صحبت‌ها در فضای رسانه‌ای بر روحیه مردم اثر می‌گذارد و شائبه رقابت بین آنها- آیت‌الله یزدی و آیت‌الله آملی لاریجانی- را ایجاد می‌کند.

مطهری همچنین درباره بخش دیگری از انتقادات آیت‌الله یزدی، مبنی بر اینکه رئیس سابق رئیس قوه قضاییه رفتن به نجف به دلیل دستگیری رئیس دفترشان را تکذیب کرده‌اند، گفت: وقتی ایشان تکذیب کرده‌اند، باید اعتماد کنیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

بنابر روایت ایسنا، حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به‌تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

او همچنین گفت: بازی‌ها را رصد کردم و امروز هم جلسه آخر آنالیز را برگزار خواهیم کرد. بازیکنان باید خودشان را از هر لحاظ برای بازی آماده کنند. بازیکنان تراکتور باید سرشان را برای تیم پرطرفدار تراکتور بدهند.

سرمربی تراکتور به اشاره به سمت سابقش یادآور شد: مربی تیم ملی بودم. بنابراین تمام تیم‌ها را خوب رصد می‌کردم. شناخت خیلی خوبی دارم ولی باید این شناخت بهتر شود و این شناخت به خاطر پست قبلی‌ام بوده است. با برنامه کارمان را پیش می‌بریم تا نتایج درخور نام تراکتور باشند.

مطهری که در روز تولدش راهی تراکتور شد و این همزمانی از چشم خبرنگاران دور نماند، گفت: از اینکه ریزبینانه همه چیز را دنبال می‌کنید ممنونم. به ریاضیات و محاسبات علاقه دارم و اینکه در چنین روزی این اتفاق بیفتد، اتفاق خوبی بوده است. در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم.

او از هواداران تراکتور خواست بازی با ذوب‌آهن را یک مدل دیگر ببینند؛ چرا که بر خلاف لیگ، فرصت جبران وجود ندارد:

سرمربی تراکتور همدلی را بار دیگر مورد تاکید قرار داد و گفت: همه به دنبال موفقیت تراکتور هستیم. من به عقب نگاه نمی‌کنم و نگاهم روبه‌جلو است. امیدوارم بهترین اتفاق برایمان بیفتد. باید ببریم که دل هواداران را شاد کنیم.

مطهری در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا یحیی گل‌محمدی دستورات تمرینی را به او می‌دهد، گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و اگر اجازه بدهید، بیشتر درباره این مسئله صحبت نکنم.

او در پاسخ به پرسشی درباره چرایی نتیجه‌نگرفتن تراکتور هم گفت: تمام تیم‌ها یکسری مشکلات و آیتم‌های مثبت و منفی دارند. مشکلات تیم را خودمان می‌دانیم و سعی می‌کنیم با مشاهده تمرینات، مشکلات را برطرف کنیم تا تیم در اسرع وقت به تیم خوبی تبدیل شود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899507

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها