Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نورافکن خواستار توجه بیشتر به تیم ملی امید است.

طرفداری- امید نورافکن، کاپیتان تیم ملی امید ایران در پستی اینستاگرامی به انتقاد از برخورد مسئولان با تیم ملی امید پرداخت. نورافکن اعتقاد دارد که توجه لازم به تیم امید نمی شود و اینگونه کار برای رفتن به المپیک سخت خواهد بود.

امید نورافکن نوشت:

 

حدود پنجاه سال میگذره از آخرین صعودمون به المپیک، که هممون میدونیم مهترین رویداد ورزشی کل دنیاست، مطمئنا این ناکامی دلایلی داشته که معمولا امکانات و اردوهای مناسب در اختیار تیم ملی نبوده و الان هم نیست، ما هم فروردین تونستیم لحظات آخر با چاشنی شانس به مرحله نهایی مقدماتی المپیک صعود کنیم و از اون موقع تا حالا 5 ماه گذشته و حداقلِ حداقل این انتظارو داشتیم که با یه امکانات خوب و برنامه ریزی و اردوهای مناسب و بازیهای دوستانه فراوان شرایط برای صعود به المپیک هموار بشه ولی تا الان که نصف این فرصت از دست رفته و متاسفانه کاری هم نمیشه کرد مطمئنا صعود به المپیک با ادامه این شرایط یه مقدار سخت تر شده و امیدواریم که تو این چند ماه باقیمونده حداقلِ ارزش رو برای بازیکنان و کادرفنی تیم ملی امید قائل باشن مدیرامون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به امید موفقیت (تیم)

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی

به گزارش قدس آنلاین، در چهارمین روز از مسابقات جهانی تیراندازی و توزیع سهمیه المپیک ملی‌پوشان تیراندازی ایران در مرحله مقدماتی تپانچه بادی زنان در خط آتش ایستادند. در این ماده ۱۰۲ ورزشکار حضور داشتند.

در پایان مرحله مقدماتی نجمه خدمتی با رکورد ۶۳۳ در رده دوم و شرمینه چهل امیرانی که سهمیه المپیک پاریس در این ماده را دارد با رکورد ۶۳۰.۴ در رده هفتم قرار گرفتند و به فینال راه یافتند. 

فاطمه امینی نیز که پیش از این سهمیه المپیک پاریس در این ماده را کسب کرده‌ با رکورد ۶۱۱.۶ در رده ۹۶ ایستاد. 

البته ایران در این ماده هر دو سهمیه خود را کسب کرده‌ و دیگر در این ماده صاحب سهمیه المپیک نخواهد شد. 

امروز در پنجمین روز از این مسابقات مرحله فینال تفنگ بادی زنان از ساعت ۱۷:۳۰ و فینال تفنگ بادی مردان از ساعت ۱۶ انجام خواهد شد و پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی رقابت خواهند کرد. همچنین ملی‌پوشان در مرحله سرعت تپانچه ۲۵ متر زنان نیز رقابت خواهند کرد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع می‌شود. 

ایران در این مسابقات ۱۵ نماینده دارد و نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان و زنان از رسیدن به فینال بازماندند. همچنین تیم‌های میکس بادی تفنگ و تپانچه نیز به فینال نرسیدند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • "توجهی" به تولیت مدرسه عالی شهید مطهری منصوب شد
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به‌ سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • حجت‌الاسلام توجهی به تولیت مدرسه عالی شهید مطهری منصوب شد
  • علی داودی: استرسم برای المپیک کمتر شد/ مسئولان به ما سر بزنند
  • انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
  • گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد
  • با کاروان ِ امید و تلاش