Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه امروز (شنبه) خود به جمع‌بندی نهایی برای پذیرش یک عضو جدید در کمیسیون نرسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه امروز (شنبه ۲۶ مرداد) خود به جمع‌بندی نهایی برای پذیرش یک عضو جدید در کمیسیون نرسید. در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تقاضای چهار نماینده برای عضویت در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که این نمایندگان از کمیسیون‌های حقوقی و شوراها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این چهار نماینده خلاصه‌ای از سوابق خود را بیان کردند، رأی‌گیری انجام شد اما هیچ‌کدام نتوانستند حد نصاب لازم را از کمیسیون کسب کنند.

 

بحث و بررسی در این باره بود که اگر هر یک از این نمایندگان به عضویت در کمیسیون امنیت ملی درآید، ممکن است کمیسیون‌های شوراها و حقوقی از نصاب بیفتند. قرار شد در جلسه بعدی در این باره مجدداً بحث و بررسی صورت گیرد.

 

یکی دیگر از موارد مطرح شده در جلسه این کمیسیون بررسی درگیری‌های اخیر در محمودآباد بود که قرار شد دستگاه‌های مربوطه هفته آینده نتیجه بررسی خود را به کمیسیون ارائه کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر اردبیل گلپایگان خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه عید غدیر دعای عرفه خطبه نماز جمعه دهه ولایت و امامت محمود آباد کمیسیون امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جداول تفصیلی، گفت: در این جلسه جداول تفصیلی لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت و چند مورد از مغایرت‌های لایحه با قانون مصوب مجلس در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: ۱۲ کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی تشکیل شد. این کمیته‌ها با محوریت هیأت رئیسه تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی به بررسی جداول، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می‌پردازند. بعد از آن گزارش کمیته‌ها به کمیسیون ارائه شده تا کمیسیون گزارش نهایی برای بررسی به صحن مجلس را تهیه کند.

حاجی‌بابایی درباره زمان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، گفت: تلاش کمیسیون تلفیق بر این است که تا پایان هفته آینده گزارش مصوبات خود در بخش دوم لایحه بودجه را ارائه کند تا در دستور صحن قرار گیرد.

کد خبر 6081072 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس