Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:19:16 GMT

لیگ یک/ فرهاد کاظمی هم با برد استارت زد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۹۵۵۱

لیگ یک/ فرهاد کاظمی هم با برد استارت زد

بادران تهران موفق شد در خوزستان برابر استقلال به برتری دست یابد و لیگ را با برد استارت زد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته اول لیگ آزادگان و جدال پایانی این هفته، تیم استقلال خوزستان که در این فصل به دسته اول سقوط کرده، نتوانست از امتیاز میزبانی خود سود ببرد و برابر شاگردان فرهاد کاظمی با یک گل شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبی پوشان خوزستانی که قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارند، بعد از یک فصل ناامیدکننده، در نهایت راهی لیگ آزادگان شدند و در هفته اول این رقابت‌ها برابر بادران تهران با تک گلی که کیوان امرایی به ثمر رساند شکست خوردند.

 


در اواسط نیمه دوم این دیدار، داور بازی با توجه به خروج آمبولانس دقایقی بازی را قطع کرده بود.

استقلال خوزستان دسته یک بادران تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال خوزستان دسته یک بادران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همزمان با آغاز هفته سلامت و در اولین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی اراک به صدا درآمد.

از یکم تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در مراسم نواختن زنگ سلامت در دبستان حاج کاظمی گفت: حدود ۶۲ هزار دانش آموز با عنوان همیاران سلامت آموزش دیدند که یک چهارم دانش آموزان استان مرکزی می‌شود.

مولوی افزود: اگر دانش آموزی سلامت جسمی داشته باشد، میتواند هم آموزش خوب ببیند و هم پرورش خوبی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم با بیان اهمیت سلامت در جامعه گفت: هرکشوری برای پیشرفت نیاز به نیروی جوان سالم دارد بنابراین باید از خانواده‌ها و آموزش و پرورش اقدام کرد، زیرا خانواده رکن مهمی است.

امانی افزود: برنامه‌های مختلفی در مدارس باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش بهداشت جسمی، دهان و دندان و سایر موارد برگزار می‌شود که به عنوان سفیران و همیاران سلامت همکاری می‌کنند.

روغنی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به شعار هفته سلامت با عنوان سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت گفت: دانش آموزان سفیران سلامت هستند که همراه با مراقبان سلامت آموزش‌های لازم در زمینه بهداشت فردی و اجتماعی، تحرک بدنی و سایر موارد را می‌بینند و به خانواده منتقل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!