Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@20:59:44 GMT

انفجار در «موصل» عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۹۷۶۵

انفجار در «موصل» عراق

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری القدس العربی؛ احمد العبیدی، از فرماندهان نیروهای عراقی امروز شنبه، 26 مردادماه اعلام کرد: در پی انفجار یک بسته انفجاری در مسیر یک خودروی گشت متعلق به ارتش عراق در منطقه بادوش واقع در شمال غرب موصل، سه سرباز عراقی کشته شدند.

وی افزود: یک سرباز عراقی دیگر نیز در این حادثه مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته انفجاری در شمال غرب موصل (400 کیلومتری شمال بغداد) منفجر شد.

همچنین فرماندهی عملیات نینوا نیز امروز اعلام کرد: 9 نفر از اعضای داعش در عملیات نیروهای عراقی در موصل کشته شده‌اند و 14 نفر دیگر از اعضای این گروه تروریستی نیز مجروح شده‌اند.

یادآور می‌شود، نیروهای امنیتی عراق پیش‌تر عملیات پاکسازی استان‌های این کشور را آغاز کرده بودند. با این حال عناصر داعش هنوز هم به صورت پراکنده در برخی مناطق این کشور فعالیت‌هایی دارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: داعش عراق انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود

دانمارک از برنامه خود برای تعطیلی سفارتش در بغداد به علت پایان ماموریت نیروهای نظامی این کشور در عراق خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه دانمارک امروز سه‌شنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته پس از خروج نیروهایش به عنوان بخشی از «ماموریت ناتو در عراق»، سفارت خود در بغداد را تعطیل کند.

سفارت دانمارک که به طور رسمی در سال 2020 بمنظور حمایت از مشارکت نیروهای این کشور به ماموریت ناتو افتتاح شده بود، با خروج اکثریت نیروهای نظامی دانمارک در 31 ماه مه تعطیل می‌شود.

پس از پایان فرماندهی دانمارک بر «ماموریت ناتو در عراق» در ماه مه 2022، این کشور همچنان سهم نظامی قابل توجهی در این مأموریت تا آغاز سال 2024 داشت. اما در حال حاضر تعداد کمتری از پرسنل دانمارکی به کمک در این ماموریت ادامه خواهند داد.

دانمارک ائتلاف آمریکا را ترک می‌کند

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • عملیات« وعده صادق» بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • انفجار در طبریا در شمال فلسطین اشغالی