Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:17:28 GMT

آزادگان سرافراز استان قم تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۹۷۹۴

آزادگان سرافراز استان قم تجلیل شدند

هم‌زمان با سال روز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تقدیر از آزادگان استان قم برگزار و از ۱۰ آزاده دفاع مقدس تقدیر شد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،هم‌زمان با سال روز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تقدیر از آزادگان استان قم در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم، سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، خانواده معظم شهدا در این مراسم حضور داشتند.

2500 آزاده و خانواده‌های آن‌ها در این مراسم حضور داشتند که در پایان این مراسم از 10 نفر از آزادگان تجلیل و از مقام آن‌ها تقدیر شد که این آزادگان از طلاب،بسیج، سپاه و ارتش و نیروی انتظامی بودند.

آزادگان اجراکننده مراسم بودند و یکی از جلوه‌های این مراسم حضور آنها بالباس زرد اسارت بود و از میهمانان پذیرایی و یاد و خاطره دوران اسارت را در دفاع مقدس زنده کردند.

‌رشادت ‌آزادگان در دوران دفاع مقدس بهترین الگو‌ برای نسل جوان است‌سمنان| آزادگان در پیروی از ولایت‌ جلودار هستندماجرای تشکیل جمهوری اسلامی در اردوگاه‌های عراق / اذعان صلیب سرخ ‌به وحدت آزادگان در اسارت

خاطره گویی آزادگان دفاع مقدس ازجمله بخش‌های این مراسم بود و همچنین مزار شهدای آزاده غبارروبی شد.

مجری برنامه که یکی از آزادگان سرافراز بود گفت: یکی از آزادگان برای تحصیل به کشور آلمان رفته بود و قصد داشت مدرک دکتری را بگیرد و حین دفاع از پایان‌نامه با استاد صحبت کرد و هنگامی‌که استاد متوجه شد آن دانشجو از آزادگان است کلاس را ترک کرد.

وی افزود: استاد به رئیس دانشگاه گفت که این آزاده امتحان خود را در دفاع از وطن به‌خوبی داده است و نیازی به هیچ آزمونی ندارد و ضمن ارائه مدرک دکتری به ایشان وی را تا پرواز هواپیما همراهی کرد.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد یکشنبه شب در بازدید از حوزه‌های مقاومت شهرهای سعدآباد و وحدتیه و تقدیر از فرمانده هان این حوزه‌های مقاومت به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران به همراه جمعی از مسئولان بخش، ضمن برشمردن جایگاه شایسته و بالای سپاه پاسداران در دفاع از ارزشهای دینی و نظام جمهوری اسلامی ایران در طول حیات خود افزود: نهاد سپاه پاسداران یکی از ماندگارترین فرامین حضرت امام خمینی است که همواره با گذشت زمان روز به روز بر قدرت و جایگاه آن در دفاع از خاک کشور، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دفاع از مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل غاصب افزوده می‌شود.

بخشدار سعدآباد سپاه پاسداران را یکی از متعهد ترین نهادهای نظامی در کنار دیگر نیروهای نظامی در دفاع از کشور دارای جایگاه ویژه در بین آحاد مردم ایران دانست و گفت: تقدیر از آنها کمترین وظیفه نسبت به زحمات آنها است.

در این دیدارها ضمن تبریک این روز به فرماندهان با اهدا لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های آنان تقدیر شد.

کد خبر 6084912

دیگر خبرها

  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است