Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی کاملا تیم برتر میدان بود اما نتوانست به پیروزی برسد. قهرمان فصل گذشته انگلیس در هفته دوم متوقف شد.

طرفداری - از هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21:00 منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تاتنهام بود.

جزئیات بازی

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس

تاریخ: شنبه 26 مرداد 1398

ساعت: 21:00

ورزشگاه: اتحاد منچسترسیتی

داور: مایکل اولیور

گلزنان: استرلینگ (20)، آگوئرو (35) برای منچسترسیتی

اریک لاملا (23)، لوکاس مورا (56) برای تاتنهام

ترکیب ابتدایی و آمار

آمار اختصاصی طرفداری و جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش بازی

منچسترسیتی تیم برتر میدان و در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ بود. آنها همچنین در خلق موقعیت به مراتب از تاتنهام بهتر بودند. در دقیقه 8 با پاس واکر، استرلینگ در محوطه جریمه صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه سرضرب او با برخورد به واکر پیترز به کرنر رفت. در دقیقه 20، حملات منچسترسیتی به ثمر رسید و استرلینگ توانست گل اول را به ثمر برساند. کوین دی بروین از سمت راست توپ بسیار خوبی را روی دروازه تاتنهام ارسال کرد و استرلینگ روی تیرک دوم از زاویه ای بسته با ضربه سر دروازه را باز کرد. چیزی طول نکشید که تاتنهام توانست گل تساوی را در اولین خطر جدی خود به ثمر برساند. روی غافلگیری خط دفاعی و دروازه بان، اریک لاملا در میانه های میدان توپ را گرفت و پس از حرکت به سمت دروازه منچسترسیتی، از راهی دور با یک ضربه دقیق و فنی پای چپ دروازه را به زیبایی باز کرد. ادرسون می توانست در این صحنه بهتر کار کند. منچسترسیتی پس از گل تساوی نیز مالک توپ بود و در دقیقه 34 توسط آگوئرو به گل دوم رسید. باز هم کوین دی بروین یک پاس گل فوق العاده ارسال کرد. هافبک بلژیکی از سمت راست به صورت زمینی توپی را به دهانه دروازه فرستاد و آکوئرو به راحتی با یک ضربه پای راست، لوریس را مغلوب کرد.در دقیقه 43، گوندوعان در محوطه جریمه صاحب موقعیت عالی شد اما ضربه او با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت. شوت از راه دور زینچنکو در دقیقه 44 نیز زاویه مناسب را نداشت و در اختیار لوریس قرار گرفت تا بازی در نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

منچسترسیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و توانست چند موقعیت خوب به دست آورد اما لوریس به خوبی موقعیت ها را از آنها گرفت. بازی بسیار جذاب و سریع دنبال می شد. در دقیقه 53 با پاس استرلینگ، آگوئرو صاحب یک موقعیت خوب در محوطه جریمه شد اما ضربه او از بالای دروازه با بی دقتی به بیرون رفت. در دقیقه 54، لوریس دو بار دیگر مقابل شوت های زینچنکو و دی بروین مقاومت کرد و در دقیقه 56، برخلاف جریان بازی این تاتنهام بود که روی یک ضربه کرنر، با ضربه سر زیبای لوکاس مورا به گل تساوی رسید. در دقیقه 61، سیتی تا آستانه گل سوم پیش رفت اما ضربه برناردو سیلوا به تیرک دروازه برخورد کرد و لوریس موفق شد توپ را دفع کند. در دقیقه 63 نیز در ادامه ضربه کرنر سیتی، لوریس با یک واکنش عالی دیگر مانع گلزنی میزبان شد. بازی کاملا در اختیار منچسترسیتی بود اما حملات آنها در این دقایق نظم خاصی نداشت و بیشتر احساسی بود. در دقیقه 72، گابریل ژسوس با پافشاری خودش توانست یک موقعیت عالی بسازد اما توپ او با دخالت مدافعان به بیرون رفت. مهاجم برزیلی می توانست به راحتی با پاس به برنارو سیلوا، موقعیتی عالی به وجود آورد. 

 

شرح گل ها

دقیقه 20، رحیم استرلینگ برای منچسترسیتی: کوین دی بروین از سمت راست توپ بسیار خوبی را روی دروازه تاتنهام ارسال کرد و استرلینگ روی تیرک دوم از زاویه ای بسته با ضربه سر دروازه را باز کرد. 

دقیقه 23، اریک لاملا برای تاتنهام: اریک لاملا در میانه های میدان توپ را گرفت و پس از حرکت به سمت دروازه منچسترسیتی، از راهی دور با یک ضربه دقیق و فنی پای چپ دروازه را به زیبایی باز کرد. ادرسون می توانست در این صحنه بهتر کار کند.

دقیقه 35، آگوئرو برای منچسترسیتی: باز هم کوین دی بروین یک پاس گل فوق العاده ارسال کرد. هافبک بلژیکی از سمت راست به صورت زمینی توپی را به دهانه دروازه فرستاد و آکوئرو به راحتی با یک ضربه پای راست، لوریس را مغلوب کرد.

دقیقه 56، لوکاس مورا برای تاتنهام: روی ارسال کرنر توسط لاملا، لوکاس مورا با یک ضربه سر زیبا، بالاتر از کایل واکر، دروازه منچسترسیتی را باز کرد.

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

پرسپولیس با برتری مقابل صنعت نفت، با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و اکنون در انتظار دیدار فردای آبی‌پوشان خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۸، عیسی آل کثیر در دقیقه ۶۶ و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اوسمار ۵۲ امتیازی شوند و موقتاً و تا پیش از دیدار فردای استقلال برابر شمس آذر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (۷۷-حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (۷۷- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی‌شمس و علی یوسف (۶۳-رضا امانی‌نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی (۴۶-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (۸۴-سعید صادقی)، اوستون اُرونوف (۷۶-محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (۱۱-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (۷۶-پیمان بابایی).

داور: علی اصغر مومنی

نیمه اول

دقیقه ۳: موقعیت خطرناک پرسپولیس با درخشش دروازه‌بان صنعت نفت از دست رفت. در این صحنه آل‌کثیر روی ارسال دقیق ترابی با ضربه سر دروازه تیم میزبان را تهدید کرد که پیام پارسا با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه ۸: دانیال اسماعیلی‌فر روی کرنر ارسالی عالیشاه با یک ضربه سر دروازه صنعت نفت را باز کرد.

دقیقه ۱۱: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به وحید امیری داد.

دقیقه ۱۳: عیسی آل‌کثیر پشت مدافعان صنعت نفت صاحب توپ شد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما داور در این صحنه آفساید مهاجم پرسپولیس را گرفت.

دقیقه ۱۷: گئورگی گولسیانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۹: ضربه ایستگاهی بازیکن صنعت نفت را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۴: شوت از راه دور ریکانی را دروازه‌بان پرسپولیس در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۵: یوسف‌ کی‌شمس موقعیت خوب صنعت نفت را از دست داد و ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۶۱: شوت مسعود ریگی از بالای دروازه پارسا راهی اوت شد.

دقیقه ۶۶: آل‌کثیر با فرار پشت مدافعان صنعت نفت روی پاس ترابی در موقعیت تک به تک با پیام پارسا قرار گرفت و با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۸: ارسال کرنر پرسپولیس در داخل محوطه جریمه به دست مصطفی احمدی بازیکن صنعت نفت برخورد کرد که داور این توپ را خطای پنالتی تشخیص داد.

دقیقه ۷۱: حسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان صنعت نفت گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۶: شوت از راه دور دانیال اسماعیلی‌فر از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۹۰: ارسال خطرناک نفتی‌ها را در مرحله اول عبدالکریم حسن در داخل محوطه شش قدم برگشت داد و در ادامه شوت والی زیبای تهیدست به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال