Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، علی پروین و استیلی به اتفاق پیشکسوتان پرسپولیس در آستانه سفر به ماهشهر بودند که در فرودگاه با مهدی هاشمی نسب روبرو شدند.

مهدی هاشمی نسب در دهه 70 در پرسپولیس بازی می کرد و پس از اختلافاتش با علی پروین به استقلال رفت و در دربی موفق شد دروازه عابدزاده را باز کند تا اختلافات پروین و هاشمی نسب علنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس علی پروین فوتبال حمید استیلی مهدی هاشمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند به نظرم قهرمان می‌شود. به فصل‌های دیگر کاری نداشته باشید و درباره این فصل حرف بزنید.

وی درباره بیانیه نویسی و مصاحبه‌های جنجالی تیم‌ها گفت: ۱۰ دفعه گفته‌ام اشتباه می‌کنند. فوتبال برد و باخت دارد. اگر قرار باشد ما ببازیم اطلاعیه دهیم آنها ببازند اطلاعیه دهند که نمی‌شود. ۷ هفته مانده تا لیگ تمام شود و سوالات در این زمینه باشد. گذشته و آینده را رها کنید. فصل که تمام می‌شود هر کسی دلش می‌خواهد و پیراهن پرسپولیس را دوست دارد، می‌اید قرارداد امضا می‌کند. هر کسی دوست ندارد خدا نگهدار، زوری که نمی‌توان کسی را نگه داشت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد پول‌های زیادی که در فوتبال است، گفت: هزاری هم که پول بدهند اگر دلش با پرسپولیس باشد هیچ وقت پیراهن این تیم را نمی‌فروشد و به تیم دیگری نمی‌رود. اگر دلش نباشد من جای درویش باشم به بازیکن می‌گویم خوش آمدید. الان باید صحبت درباره ۷ بازی پایانی فصل باشد. من روز اول به درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است همین را سرمربی تیم بگذارید. الحمدالله خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه می‌گیرند. ان‌شاءالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود.

پروین در مورد اینکه صحبت‌های وی؛ یادآور زمانی است که مهدی هاشمی‌نسب به استقلال رفت، تصریح کرد: بروید آقا، مثل اینکه سرتان باد دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پرسپولیس؛ سلطان پیش‌بینی کرد!
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • ببینید | توصیه‌ مهم علی پروین به درویش درباره سرمربی پرسپولیس
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • مهدی هاشمی نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر