Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، میرحسن رسولی صدقیانی ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران استان که در سالن جلسات فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 5 هزار و 660 نفر در مراکز زیرمجموعه این دانشگاه در سراسر استان در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه در آستانه تحول اساسی در نگرش به حوزه آموزش قرار دارد، افزود: بنابراین به انحای گوناگون برای نقش‌آفرینی موثر در فرآیند توسعه نیز از این رهگذر گام برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه این دانشگاه پا را فراتر از دانشگاه‌های نسل اول و دوم قرار داده است، ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم و کارآفرین شناخته می‌شود.

رسولی صدقیانی بازدید مستمر از همه مراکز آموزشی، استفاده از مدرسان مجرب و با توان علمی بالا، راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این سری فعالیت‌ها با هدف ارتقای کیفیت آموزشی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی به جذب دانشجو در رشته‌های مختلف نظیر صنعت کشاورزی، فرهنگ و هنر، مدیریت خدمات اجتماعی و ... اشاره کرد و بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از این به بعد در شوخه‌های شغلی نسبت به جذب دانشجو اقدام خواهد شد.

وی تعداد دانشجویان کل استان را در حال حاضر 5 هزار و 600 نفر ذکر کرد و گفت: این دانشجویان در 23 مرکز آموزشی استان پذیرش شده‌اند.

این مسوول خاطرنشان کرد: از بدو تاسیس این دانشگاه تاکنون 45 هزار و 600 نفر فارغ التحصیل شده‌اند، همچنین در این دانشگاه 60 کد رشته کارشناسی و 89 کد رشته کاردانی وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ادامه تحصیل ۲۵۸ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج فراهم شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، اله کرم عزیزی اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۳ نفر در مقطع نهضت سواد آموزی، ۶۴ نفر در هنرستان فنی و حرفه‌ای رشته مکانیک و ۴۱ نفر در مقطع کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته مکانیک مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: واحد آموزش اداره فرهنگی تربیتی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار با دریافت امتیاز از سوی نهاد‌های آموزشی و اعزام اساتید مربوطه با همکاری آموزش پرورش اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی از مقطع نهضت سوادآموزی تا دانشگاه برای مددجویان علاقه‌مند به ادامه تحصیل نموده است.
عزیزی بیان کرد: ادامه تحصیل برای بیشتر زندانیان مجتمع ندامتگاهی قزلحصار در مقاطع مختلف تحصیلی همراه با تامین ملزومات آموزشی و لوازم التحریر به صورت رایگان است.

دیگر خبرها

  • سپاهیان نمی‌گذارند خون انسان‌های بی‌گناه پایمال شود
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در حمایت از حملات به سرزمین‌های اشغالی
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه است
  • شرایط ادامه تحصیل ۲۵۸ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج فراهم شد