Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی طالبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در حاشیه اردوی آمادگی گردان امام حسین(ع) کلیبرف افزود: کشورهای غربی به نحوی سعی دارند در کنار رئیس جمهور آمریکا به مولفه های قدرتی همچون توان دفاعی، موشکی و اتحاد داخلی کشور که مولفه های قدرتی ماست ضربه بزنند و با ایجاد فشار و جنگ روانی ما را به انجام مذاکره مجدد وادارند ولی نمی دانند که طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب،  جمهوری اسلامی دولت «مقاومت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اردوی گردان امام حسین(ع) اظهارداشت:  تکلیف گردان های امام حسین(ع) صرف آموزش و برگزاری کلاس های تئوری نمی باشد بلکه در کنار آن اجرای مناسب برنامه های عملی و میادین تیر از جمله برنامه های مهم این گردان می باشد.

 طالبی اضافه کرد: انتظار ما از بسیجیان این است که ضمن رعایت کامل اصول با مهارت های لازم بتوانند در شرایط گوناگون برای خود کسب تجربه کرده و آن را برای دیگران نیز انتقال دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روزدوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی بابرتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت وموفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت بابرتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایانموفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابتهای مقدماتی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناخدا یکم صمدی در گفت و گو با «خبرآنلاین» روایت کرد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند