Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:15:15 GMT

طرح برخورد با کامیون های حامل بارهای اضافی در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۰۰۶۷

طرح برخورد با کامیون های حامل بارهای اضافی در ایلام

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: حمل بارهای  اضافی خارج از ظرفیت تعیین شده  در کارت وسیله نقلیه علاوه بر خطر ناشی از بروز حوادث و تصادفات جاده ای موجب آسیب رساندن به راهها، ابنیه و همچنین پلها می شوند.

وی افزود: علت اصلی و خرابی جاده ها، اضافه تناژ بالای کامیون هاست که بیشتر بارشان مصالح ساختمانی  شن و ماسه است و رانندگان آنها بدون در نظر گرفتن قوانین و مقررات حمل بار در جاده ها رفت و آمد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد :ترک های طولی و عرضی  و چاله چوله های فراوان از مهمترین نشانه های خرابی جاده ها به شمار می رود که زیر فشار های ناشی از بار اضافی بیش از حد خودروها پدید می آید و به فراوانی قابل مشاهده است .

وی گفت: نکته دیگر اینکه  فشار های ناشی از بارهای اضافی بر وسایل نقلیه باعث می شود که  قطعات خودرو  و اتصالات آن زودتر از موعد استاندارد دچار فرسودگی شده و باعث بروز نقص فنی   و در نتیجه  عامل وقوع تصادفات شود  .

همتی زاده تصریح کرد : ماموران  پلیس راه استان از امروز در صورت مشاهده چنین خودروهایی بدون اغماض  پس از اعمال قانون ، راننده را جهت سیر مراحل قانونی به راهداری و حمل و نقل جاده ای معرفی خواهد کرد.

کد خبر 4694927

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام کامیون روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی

 روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند