Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@16:38:32 GMT

ایستادگی آزادگان، رحمت خداوند را بدنبال داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۰۳۵۳

ایستادگی آزادگان، رحمت خداوند را بدنبال داشت

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: ایستادگی آزادگان رحمت خداوند و بخشودگی از تمامی گناهان را بدنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی» امروز(۲۶مرداد) در مراسم گرامیداشت َسالروز بازگشت آزادگان در ارومیه، گفت: آزادگان با استقامت و صبر توانستند به بالاترین مرتبه انسانیت رسیده و نمره قبولی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه ارومه اضافه کرد: آزادگان با ایستادگی در مقابل شکنجه های رژیم بعثی رحمت خداوند را هدیه گرفتند.


این مسوول با بیان اینکه صبر و بردباری درهای رحمت الهی را باز خواهد کرد، خاطرنشان کرد: خداوند در مقابل استقامت آزادگان از خانواده های آنان محافظت کرد.


وی اضافه کرد: مسوولان باید حرمت آزادگان و خانواده های آنان را حفظ کنند چرا که امنیت امروز خود را مدیون ایستادگی های این بزرگواران هستیم.


قریشی تصریح کرد: آزادگان با تلاش خود به رضوان الهی و سعادت دنیوی رسیده اند.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلپایگان خراسان جنوبي اردبیل خطبه نماز جمعه عید غدیر شبستان یزد غدیر وزیر کشور آزادگان صبر و استقامت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!

خیبر در شب پیروزی برابر خوشه طلایی شب عجیبی را پشت سر گذاشت

خیبر خرم آباد، صدرنشین لیگ آزادگان امشب در مشهد با یک گل مقابل خوشه طلایی ساوه به برتری رسید و با وجود یک بازی کمتر نسبت به رقبای بالانشین، فاصله امتیازی اش را با چادر ملو، فجر سپاسی و... حفظ کرد اما خیبری ها به شدت از قضاوت داور بازی شاکی بودند.

حسین زیاری، داور سمنانی این بازی کارت های زرد و قرمز فراوان در این بازی استفاده کرد و همین موضوع اعتراض صدرنشین لیگ آزادگان را به دنبال داشت.

از آن جایی که سبک بازی خیبر خرم آباد بر جنگندگی استوار است و شاگردان رضا مهاجری علاوه بر برتری تاکتیکی محسوس نسبت به سایر رقبا، بازی برتر خود را با جنگندگی به حریفان دیکته می کنند، خیبری ها اعتقاد داشتند داور بازی با کارت های زردی که در همان ابتدای بازی به شاگردان رضا مهاجری نشان داد، نیش خیبر خرم آباد را کشید و صدرنشین لیگ آزادگان را به بازی محافظه کارانه واداشت.

با این همه، خیبر خرم آباد در مشهد یک بر صفر خوشه طلایی ساوه را برد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند
  • آخرین لحظات حیات رژیم صهیونیستی در غزه/فلسطینیان تاوان ایستادگی و عدالت‌خواهی خود را پس می‌دهند
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • 2 مصدوم در پی انفجار مین در آذربایجان غربی
  • انفجار مین در سردشت ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • شب قدر، شب رحمت خاص خداوند است
  • دو تفسیر از خلیفه‌اللهی انسان/ تفاوت رأفت و رحمت خداوند
  • رمضان را دریاب