Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@04:16:30 GMT

آژیر خطر در فلسطین اشغالی به صدا در آمد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۰۴۰۶

آفتاب‌‌نیوز :

ارتش رژیم اشغالگر شنبه شب مدعی شد که سامانه موشکی «گنبد آهنین» دو فروند از سه راکت شلیک شده از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین اطراف غره را رهگیری کرده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، رسانه‌های عبری زبان نیز اعلام کردند که سامانه گنبد آهنین یک فروند موشک را بر فراز شهرک صهیونیست شنین «شاعر هنیغف» و دیگری را در «اشکول» رهگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع افزوند که در پی شلیک راکت، آژیر خطر در شهرک های اسرائیلی واقع در غلاف غزه به صدا درآمد.

تاکنون هیچ خبری در باره میزان تلفات احتمالی گزارش نشده و تنها یک باب خانه،مورد اصابت ترکش راکت قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فلسطین سامانه موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران صهیونیست

 رزمندگان حزب الله لبنان پایگاه زبدین در مزارع شبعا و پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات کفرشوبا را هدف حمله قرار دادند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد رزمندگان حزب الله پایگاه زبدین در مزارع اشغالی شبعا را با هدف آتش توپخانه قرار دادند.

همچنین در عملیات دیگری، رزمندگان حزب الله، پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله موشکی قرار دادند که اهداف مذکور به دقت مورد اصابت قرار گرفت.

از سوی دیگر، آژیر خطر در شهرک های ادمیت، ایلون، حانیات، یعرا و عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی گزارش دادن فرمانده ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی به مقامات محلی این منطقه اعلام کرده است، نمی توانم به شما تضمین بدهم که در تابستان قادر به بازگشت به شهرک هایتان خواهید بود.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | شکارچیان گنبد آهنین
  • بلوف صهیونیست‌ها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • شکارچیان گنبد آهنین + فیلم
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله