Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از آغاز سری آ، مقابل چزنا متوقف شد.

طرفداری- دو تیم میلان و چزنا در یک دیدار دوستانه که آخرین بازی دوستانه روسونری پیش از شروع سری آ بود، به مصاف هم رفتند.

جزئیات بازی

دیدار دوستانه

تاریخ: شنبه 26 مرداد 1398

ساعت: 23:00

ورزشگاه: Orogel Stadium-Dino 

گلزنان

شرح بازی

نکته عجیب در این بازی، حرکات خشن بازیکنان چزنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دقیقه اول بازی آن ها با خشونت بازی می کردند که باعث بالا رفتن تنش در بازی شده است. در یک صحنه السیو رومانیولی با بازیکنان چزنا درگیر شد. فعلا در بازی چیز خاصی به جز صحنه های خشن دیده نشده است. بهترین صحنه نیمه اول، کاشته سوسو از مسافتی بسیار دور بود که سنگربان چزنا به زحمت دفع کرد. لوکاس پاکتا به جای بیلیا وارد زمین شد. به نظر می رسد اکنون چالهان اوعلو به عنوان رجیستا بازی می کند.

سامو کاستیخو دروازه خالی را به سادگی از دست می دهد! دوباره کاشته و این بار چالهان اوعلو که دوباره توسط دروازه بان دور می شود. با آمدن پاکتا به بازی، میلان قدرتمندتر شده است. به نظر می رسد فاصله کیفی بازیکنان ذخیره و اصلی روسونری بسیار زیاد است و جامپائولو از این منظر باید بیشتر تلاش کند. از خریدهای جدید میلان هیچ بازیکنی در زمین حضور ندارد. کسیه به جای بورینی وارد زمین شد. آندره سیلوا به جای کاستیخو و دوئارته، خرید جدید میلان در خط دفاعی، به جای موساکیو وارد زمین می شوند. کسیه به کمک سیلوا فرار بزرگی انجام داد که پاس به پاکتا رسید تا ضربه سر پاکتا در اختیار دروازه بان قرار گیرد. آندره سیلوا توپ را در جلوی دروازه گم می کند! دوناروما مهاری عالی انجام داد. دنیل مالدینی هم وارد زمین شد. خشونت بازیکنان چزنا دوباره به اوج خود رسیده است. دیدار نه چندان دوستانه به اتمام رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان