Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس آخرین دیدار دوستانه پیش فصل خود را با پیروزی پشت سرگذاشت. دیبالا در این دیدار برای یوونتوس یک سوپرگل به ثمر رساند و یک پنالتی هم از دست داد. 

طرفداری- دو تیم یوونتوس و تریستینا از ساعت 23:00 در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت و مائوریتسیو ساری به خاطر سرماخوردگی، یوونتوس را همراهی نمی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار پائولو دیبالا در دقیقه 39 با یک حرکت انفرادی و با یک سوپرگل، دروازه تریستینا را باز کرد و شادی معنادار او پس گل، اشاره به نامش و آرم یوونتوس، به نوعی پاسخی به مدیران یوونتوس بود که طی هفته های اخیر، برای فروش او تلاش کرده بودند.

در نیمه دوم، دنیل آفردی، دروازه بان تریستینا ضربه پنالتی پائولو دیبالا را در دقیقه 49 به شکلی زیبا مهار کرد تا حساب کار همچنان 1-0 باقی بماند. تریستینا روی یک صحنه بسیار خطرناک ظاهر شد و توماسو کولتی با یک ضربه والی، شزنی را مجبور به واکنش کرد.  آرون رمزی در بیست دقیقه پایانی وارد زمین شد و در دو صحنه، نمایش خوبی از خود ارائه داد. تریستینا فرصت زدن گل تساوی را داشت و ضربه مهاجم این تیم از زاویه بسته، به تیر افقی دروازه شزنی برخورد کرد.

در نهایت این بازی با برتری 1-0 یوونتوس به پایان رسید تا پیش فصل این تیم رسماً بسته شده و هفته آینده آن‌ها افتتاحیه سری آ را با دیدار مقابل پارما، برگزار کنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفته و با دو گل از میهمانش پیش افتاده است.

اتلتیکو که در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه 2-1 برنده شده بود، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با استقبال گسترده طرفداران تیم آلمانی مواجه بوده و از ابتدا رو به بازی تدافعی آورده بود.

تاکتیک دفاعی سیمئونه اگرچه جلوی بیشتر حملات دورتموند را می‌گرفت اما نتوانست مانع از باز شدن دروازه‌‌شان شود و یان اوبلاک دو مرتبه تسلیم بازیکنان حریف شد.

اولین گل دورتموند روی پاس استادانه متس هوملس شکل گرفت. این مدافع باتجربه پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه، روی ارسال با بیرون پای راست به یولیان برانت را صاحب موقعیت کرد.

برانت در دقیقه 34 بعد از کنترل توپ به سمت دروازه چرخید و کمی توپ را جلو انداخت تا درحالیکه اکسل ویتسل با تکل بلند برای دفع ضربه او تلاش می‌کرد با ضربه محکم پای چپ علیرغم واکنش اوبلاک دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند.

گلزنی دورتموند کاملا روی روحیه بازیکنان اتلتیکو اثر گذاشت و شکل یکدستی که قبل از گل در زمین اجرا می‌کردند با اشتباهات پی‌ در پی همراه شد تا فرصت به ثمر رسیدن دومین گل آن‌ها هم ایجاد شود.

یولیان برانت در دقیقه 39 در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاسی که خارج از محوطه جریمه دریافت کرده بود با پشت پا در اختیار یان ماتسن قرار داد. ماتسن در فضای خالی مقابلش پیش رفت و تقریبا از موقعیتی که گل اول به ثمر رسیده بود با ضربه پرقدرت پای چپ دروازه اوبلاک را باز کرد.

این گل اتلتیکو را کاملا به عقب هُل داد و اندک تلاش تیم تحت هدایت دیه‌گو برای گلزنی تکرار نمی‌شد تا تلاش کنند در نیمه اول بیشتر از دو گل دریافت نکنند. اکنون تیم اسپانیایی در نیمه دوم تمام تلاشش را برای تغییر نتیجه بازی و عدم حذف از رقابت‌ها خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • عملکرد خوب وانیا میلینکوویچ، دروازه تورینو مقابل یوونتوس / فیلم
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد