Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@01:10:37 GMT

چرا سیدحسن نصرالله در مراسم عروسی پسرش شرکت نکرد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۰۴۹۸

چرا سیدحسن نصرالله در مراسم عروسی پسرش شرکت نکرد؟

شب گذشته خبر برگزاری مراسم ازدواج پسر ۱۸ ساله و کوچکترین فرزند سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌اللّه لبنان در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد. اما نکته‌ای که مورد توجه برخی کاربران فضای مجازی قرار گرفت عدم حضور دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم ازدواج پسرش بود.

یکی از کاربران فعال شبکه‌های اجتماعی توئیتی را در این خصوص در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و به شرح علت این غیبت پرداخت و نوشت:

«دیشب عروسی محمدمهدی پسر ۱۸ ساله سیدحسن نصرالله در ضاحیه بیروت برگزار شد؛ آن هم بدون حضور پدر داماد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سال‌ها است که خانواده دبیرکل مجاهد حزب الله به دلیل محدودیت‌های امنیتی از حضور او در جمعشان محرومند از ختم خواهر گرفته تا عروسی پسر»

گفتنی است؛ سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌اللّه لبنان با «فاطمه یاسین» فرزند شیخ مصطفی یاسین ازدواج کرد و حاصل این ازدواج ۴ فرزند بود. سید هادی در جریان درگیری‌های سپتامبر ۱۹۹۶ با نظامیان رژیم صهیونیستی در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسید. پس از وی محمد جواد، زینب و محمدعلی قرار دارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله حزب الله لبنان مراسم عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073109 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است