Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:54:00 GMT

انتقام با میله آهنی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۰۵۳۱

انتقام با میله آهنی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شامگاه یکشنبه ۲۰ مرداد گزارش قتل مردی افغانستانی در یکی از برج‌های در حال ساخت شهرک غرب به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.
بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مرد نگهبان با ضربات میله آهنی یکی از هم ولایتی‌هایش به‌نام گل مراد به قتل رسیده است. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری گل مراد ادامه داشت تا اینکه یکی از دوستان مقتول نزد پلیس رفت و مخفیگاه او را لو داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اطلاعاتی که مرد جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و گل مراد بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: محاکمه زنی که شوهرش را سلاخی کرد 

گفتگو با متهم
انگیزه ات برای جنایت چه بود؟ مقتول به من تهمت می‌زد. می‌گفت که تو خبرچینی می‌کنی من از این حرف خیلی ناراحت شدم و کینه او را به دل گرفتم.

بعد از قتل چه کردی؟ به شرکت ذوب میلگردی که دوستم در آن کار می‌کرد رفتم و به دروغ گفتم که بیکار هستم و جایی برای ماندن ندارم و از او خواستم که به من جایی برای ماندن بدهد.

چه مدت بود که مقتول را می‌شناختی؟ ۴ ماهی است که در این برج کار می‌کنم.
۵ ماه قبل از فاریاب افغانستان به ایران آمدم و بعد از مدتی هم در برج نیمه ساز کار پیدا کردم. من جوشکار بودم و مقتول هم بنای ساختمان بود.

منبع:ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند

 ۱۷ مرداد سال ۹۹ قتل پسر جوانی در محدوده بازار تهران به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

 بدنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی صحنه جرم شدند.

با حضور در محل آنها با جسد پسر جوانی مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

در تحقیقات اولیه مشخص شد عامل جنایت، پسرعموی مقتول بوده که پس از قتل متواری شده بود. با شناسایی هویت قاتل، دستور بازداشت او صادر شد و خیلی زود پسرعموی مقتول به دام پلیس افتاد.

متهم در تحقیقات اولیه گفت: ۲۰۰ هزار تومان از مقتول قرض گرفته بودم و به صورت دو قسط ۱۰۰ هزار تومانی به او پرداخت کردم. اما مقتول می‌گفت تنها یک قسط آن را پرداخت کرده‌ای و صد هزار تومان دیگر را باید بپردازی.

بعد از مدتی هم گفت گوشی تلفن همراهش را نیز دزدیده‌ام.

من و مقتول کارگر و نگهبان پاساژ بودیم و سر همین مسأله باهم دعوایمان شد و با چاقو او را به قتل رساندم و از جنایتی که رخ داد به شدت پشیمانم.

با اعتراف پسر جوان به جنایت و تکمیل تحقیقات، او در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

به درخواست عمو و زن عموی متهم برای قصاص قاتل فرزندشان و اعترافات متهم، بازسازی صحنه قتل و مدارک و شواهد موجود در پرونده، قضات دادگاه حکم بر قصاص او صادر کردند.

با تأیید این حکم در دیوان عالی کشور، پرونده به دادسرای امور جنایی پایتخت ارجاع شد.

با ارجاع پرونده و قرار گرفتن نام پسر جوان در لیست محکومان برای اجرای حکم چندین جلسه صلح و سازش به سرپرستی قاضی امین کرمانی‌نژاد با اولیای دم برگزار شد.

در نهایت خانواده مقتول به خاطر رضای خدا و بدون دریافت هیچ وجهی تنها با این شرط که محکوم پس از آزادی رفتار خوب و انسان دوستانه‌ای داشته باشد از قصاص قاتل گذشت کردند. با بخشش اولیای دم، متهم جوان به زودی در دادگاه کیفری استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.

روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد....
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات دربارندگی‌ها
  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی
  • الله‌مراد زرینی: قید مدال طلا را زدیم تا به رژیم صهیونیستی سیلی بزنیم
  • قاتل مجنون پول دیه هم ندارد
  • کاریکاتور/ آبکش آهنی
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند