Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری بوشهردر حاشیه نمایشگاه توانمندی های عشایر در تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه گسترده گردشگری را آغاز کرده ایم اظهار داشت: پروژه بوشهر توریسم 2022 با هدف جذب گردشگران جام جهانی قطر آغاز شده و تاکنون پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

مهرداد ستوده با بیان اینکه استان بوشهر دارای بزرگترین صنایع گاز و نفت کشور است و بنادر بسیار دارد، افزود: در کنار این ظرفیت ها به دنبال رونق صنعت گردشگری در منطقه هستیم که سند توسعه آن را با کارشناسان این صنعت تدوین کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال 2022 رویداد مهم جام جهانی در قطر برگزار می شود به همین دلیل به دنبال افزایش زیرساخت های گردشگری در حوزه های شهری ، روستایی ، عشایری و دریایی در استان بوشهر هستیم تا بخشی از گردشگزان کشور قطر را در بوشهر اقامت دهیم و تبلیغات میدانی را از سال آینده با هماهنگی سفارت ایران در دوحه قطر آغاز خواهیم کرد.

ستوده ادامه داد: دکتر مونسان با سفر به استان ها و تعامل نزدیک با مقامات محلی، ضمن راهبری سیاست های کلی صنعت توریسم در کشور باعث دلگرمی و پویایی متولیان این صنعت در استان می گردد و این همان نگاه مترقی است که می تواند آینده صنعت گردشگری در کشور را تضمین و درخشان نماید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد