Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:38:56 GMT

احتمال کناره‌گیری هوندا از رقابت‌های فرمول یک

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۰۶۱۶

احتمال کناره‌گیری هوندا از رقابت‌های فرمول یک

شرکت هوندای ژاپن شاید از رقابت‌های فرمول یک کناره‌گیری کند.

 

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم و GPFans، ماساشی یاماموتو، مدیر اجرایی شرکت هوندای ژاپن اعلام کرد هنوز این گروه سرشناس‌ خودروسازی تصمیم نهایی خود را برای شرکت در رقابت‌های فرمول یک پس از سال 2020 میلادی با توجه به تغییرات فنی و مالی این رقابت‌ها اتخاذ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این رابطه گفت: فکر نمی‌کنم بخواهیم دستاوردهای بیشتری در فرمول یک داشته باشیم. تیم ردبول در وقفه تابستانی فصل گذشته فرمول یک 223 امتیاز کسب کرده بود و در فصل جاری به امتیاز 244 رسید. هر چند ماشین دومی که در اختیار ردبول قرار دادیم انتظارات آنها را برآورده نکرد. البته این موفقیت به ما در شرکت هوندا انگیزه ادامه کار را می‌دهد.

 

ماساشی یاماموتو افزود: مردم ژاپن از موفقیت‌های هوندا در فصل جاری فرمول یک بسیار خرسند هستند اما نمی‌توانم به شما بگویم چه زمانی حضورمان در این رقابت‌ها پس از سال 2020 قطعی خواهد بود یا خیر. هنوز مذاکرات‌‌ ما پایان نیافتند.

 

  اتومبیل رانی فرمول یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتومبیل رانی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، یسنا پورماهانی در دور مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای با امتیاز ۶۴۶ در رده چهل و چهارم قرار گرفت.

وی جمعه هفتم اردیبهشت در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن می‌رود.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی با امتیاز هزار و نهصد و بیست و شش در رده شانزدهم قرار گرفت و فردا در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!