Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق شیاطین سرخ، خاطرات جالبی از دوران حضورش در این تیم به زبان آورده است.

طرفداری- دیگو فورلان، مهاجم اروگوئه ای سابق منچستریونایتد که اخیرا از فوتبال خداحافظی کرد، در مورد اتفاقات رختکن یونایتد به صحبت پرداخته است. از نظر او، کریستیانو رونالدو برخلاف دیوید بکام، شخصیت محبوبی در رختکن شیاطین سرخ به حساب نمی آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت گل، فورلان در مورد هم بازی سابق خود در منچستریونایتد گفت:

رونالدو در رختکن، بازیکنی مغرور و خودپرست بود؛ دقیقا برعکس بکام. کریستیانو همیشه می خواست که نزدیک یک آینه باشد. او تمام روز خود را با نگاه کردن به آینه می گذراند.

فورلان در مورد اتفاقات پس از شکست یونایتد مقابل آرسنال در جام حذفی (2003) که منجر به بالا گرفتن مشاجره فرگوسن با بکام شد نیز صحبت کرد. پس از آن بازی، فرگوسن با پرتاب کفش به سمت بکام، باعث شکستن ابروی او شد. فورلان در این مورد افزود:

پس از بازی در رختکن، بکام و فرگوسن شروع به توهین به یکدیگر کردند. هر ناسزایی که می گفتند، از قبلی بدتر بود و هر دو می خواستند حرف آخر را خودشان بزنند. فرگوسن در حال رفتن بود و اینطور به نظر می رسید که بحث خاتمه یافته است. در همین حین، بکام حرفی زد؛ فرگوسن برگشت و کفشی که روی زمین افتاد بود را به سمت او شوت کرد.

همه ما دیدیم که خون از صورت بکام جاری شده اما به خودمان می گفتیم که چنین اتفاقی نیفتاده است. در یک لحظه، فرگوسن و بکام آماده درگیری شدند اما با دخالت روی کین و رود فن نیستلروی، آنها از یکدیگر جدا شدند.

لازم به ذکر است فورلان بین سال های 2002 تا 2004 در منچستریونایتد حضور داشت و یک فصل با رونالدو هم تیمی بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت

ایلکای گوندوعان یک رهبر تمام‌عیار در داخل و خارج از زمین بارسلوناست.

طرفداری | بارسلونا از عملکرد خرید تابستان ۲۰۲۳ خود خوشحال است و او را "کاپیتان بدون بازوبند" می‌بینند.

به گزارش رلوو، ایلکای گوندوعان در این هفته به خاطر صحبت‌هایی که پس از شکست خانگی بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که منجر به حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا شد، در صدر اخبار بود. ملی‌پوش آلمانی از عملکرد تیم انتقاد کرد و گفته‌های او به عنوان انتقادی مستقیم از رونالد آرائوخو، که در جریان بازی اخراج شد، تعبیر شد. اظهارات بعدی مدافع اروگوئه‌ای در مصاحبه‌ای، جرقه شایعاتی از درگیری در رختکن را زد که توسط تعدادی از بازیکنان بارسلونا در روز جمعه رد شد.

حل و فصل سریع یک سوءتفاهم

بر اساس گزارش‌ جوردی کاردرو از رلوو، پس از بازی پاری سن ژرمن، دو بازیکن بارسلونا، ایلکای گوندوعان و رونالد آرائوخو، فقط چند دقیقه طول کشید تا مشکل بین خود را حل و فصل کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که در رختکن، این دو بازیکن "برای شفاف‌سازی اظهارات و بستن پرونده، فقط به چند دقیقه گفتگو نیاز داشتند."

همچنین گفته می‌شود که آرائوخو مستقیماً حرف‌های گوندوعان را نشنیده بود، بلکه فقط از اظهارات این هافبک توسط شخص دیگری مطلع شده بود. صرف نظر از همه چیز، به نظر می‌رسد که هم دو بازیکن و هم کل رختکن به خوبی با این موضوع برخورد کرده‌اند. در واقع، سبک صادقانه و صریح گوندوعان در رختکن مورد قدردانی قرار می‌گیرد.

بارسلونا از عملکرد گوندوعان خوشحال است

رلوو در ادامه گزارش خود به تاثیر مثبت ایلکای گوندوعان در زمین و رختکن بارسلونا می‌پردازد. بارسلونا از عملکرد کلی ایلکای گوندوعان که در تابستان 2023 از منچسترسیتی به این تیم پیوست، بسیار راضی است. از همان روز اول مشخص بود که این هافبک باتجربه که به تازگی فاتح سه‌گانه شده بود، هنوز عطش پیشرفت و کسب موفقیت‌های بیشتر دارد.

گوندوعان از خود و هم‌تیمی‌هایش انتظار زیادی دارد و این موضوع در زمان حضورش در منچسترسیتی هم تفاوتی نداشت. تا جایی که برخی معتقدند او بدون بازوبند کاپیتانی، نقش رهبری تیم را بر عهده گرفته است. گفته می‌شود که گوندوعان همیشه درباره فوتبال صحبت می‌کند و حتی پس از جلسات تمرینی برای بحث در مورد بازی با ژاوی ، سرمربی تیم، در زمین می‌ماند.

ژاوی که نقش کلیدی در متقاعد کردن گوندوعان برای پیوستن به بارسلونا داشت، از این انتقال بسیار خوشحال است و او را "هدیه‌ای از آسمان و بهشت" می‌داند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت