Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر هادی سلیمی دبیر اجرایی دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: این کنگره ۳۰ مرداد تا ۱ شهریورماه در هتل عباسی اصفهان با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته در حوزه دندانپزشکی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که دندانپزشکانی که در کنگره شرکت کنند می‌توانند از ۱۹.۷۵ امتیاز بازآموزی برخوردار شوند، افزود: در حاشیه این کنگره نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی برگزار می‌شود که بازدید آن برای جامعه پزشکی آزاد است بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که ۱۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از مجموع نمایشگاه و دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان بازدید به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمی در ارتباط با محورهای دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: دندانپزشکی دیجیتال، راهکارهای جدید در مدیریت مطب و برندینگ، نقش لیزر در درمان های روزمره دندانپزشکی، راهکارها و روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت، اکلوژن؛ کلید درمان‌های موفق، راهکارها و روش‌های جدید در مواد دندان دندانی از محورهای این کنگره است.
وی با اشاره به اینکه ۱۸ تا ۲۰ کارگاه مرتبط با دندانپزشکی در این کنگره برگزار می‌شود و موارد مختلف همچون جراحی زنده در قالب این کارگاه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: مهمان‌های خارجی نیز در این کنگره حضور دارند که دکتر نگین یک کلام از سوئد و دکتر اسپوزیتو از ایتالیا از جمله این مهمانان هستند.

انتهای پیام/

20 / 20 دندانپزشکی دکتر هادی سلیمی کنگره دندانپزشکی دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان هتل عباسی اصفهان دندانپزشکی دیجیتال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دندانپزشکی کنگره دندانپزشکی هتل عباسی اصفهان دندانپزشکی دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ زدودن رنج و غم بیماری از چهره و جسم ساکنان مناطق محروم همدان از سوی دندانپزشکان گروه‌های جهادی، گامی برای جبران کمبود‌ها و محرومیت‌های درمانی به‌جای مانده از سال‌های گذشته است که لبخند رضایت را بر لب ساکنان این مناطق نشانده و قلب مردم محروم را گرمای دوباره می‌بخشد.

بیش از ۲ هزار گروه جهادی در استان فعال است و به بیش از۳۰ روستا خدمات رسانی کردند.

در طول بحران کرونا جهادگران در کنار دانشگاه علوم پزشکی اقدامات موثر و مهمی را در کنترل و مهار این ویروس اجذا کردند.

در بی جامعه دندانپزشکان، هنوز هم هستند کسانی که بدون هیچ چشمداشتی کمک به همنوع را جزئی از وظایف خود می‌دانند، کسانی که زیبایی لبخند را برای هم نوعان خود بدون هیچ چشمداشتی هدیه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل‌های غذایی و دارویی در کشور/ نتیجه دستاوردها یک نگاه استراتژیک است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر