Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@14:55:27 GMT

افشای حقوق نجومی «مزدک میرزایی» در لندن/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۰۲۵

مهاجرت مزدک میرزایی از ایران به انگلیس و حضورش در شبکه ایران اینترنشنال همچنان سوژه این روزه است و روزنامه جام جم امروز در گزارشی به دستمزد میرزایی در این شبکه پرداخته است.

اخبار چهره ها _ این شبکه که دفتر آن در لندن قرار دارد و البته طبق گزارش روزنامه گاردین بودجه‌اش را به طور مستقیم از عربستان سعودی دریافت می‌کند، توجه ویژه‌ای به دستمزد گزارشگران و مجریانش دارد و برای کارکنان مطرح شبکه، حقوقی معادل ۷۵ هزار پوند در سال می‌پردازد که اگر آن را تقسیم بر تعداد ماه‌های سال کنید و طبق ژن ایرانی‌تان آن را ضربدر قیمت پوند کنید، به عدد قابل توجه ۹۳ میلیون تومان در ماه می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شبکه‌هایی مثل بی‌.بی.‌سی فارسی دستمزدی به مراتب پایین‌تر از این به نیروهایشان می‌پردازند، چون معتقدند با استخدام افراد به آنها اعتبار می‌دهند.

خود میرزایی سال قبل در مصاحبه‌ای از وضعیت درآمدش گلایه کرده بود: «در مورد دستمزدم همین را بگویم که هنوز خودروی پژو ۲۰۶ سوار می‌شوم. به نظرم همین کفایت می‌کند که مشخص شود وضعیت ما به چه صورت است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مزدک میرزايی مجری ورزشی گزارشگر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد

سعید میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امیرکبیر، نخستین شهر جدید کشور است که توانسته سند تک برگ تمامی اراضی داخل محدوده را دریافت کند.

وی افزود: با به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن، رهن سند نیاز است، از این رو پیشنهاد تفکیک سند محله به محله به اداره ثبت ارائه شد که در این راستا برای ۱۸ محله دارای سند تفکیکی شدند.

میرزایی با اشاره به اینکه برای ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی داخل محدوده شهر جدید امیرکبیر سند تک برگی صادر شده است، تاکید کرد: اکنون سند تفکیکی ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر دریافت و به متقاضیان اعلام شده تا اقدامات را در این خصوص با جدیت انجام دهند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید استان مرکزی در خصوص شهر مهاجران، نیز گفت: چندسال گذشته حدود ۵۰۰ هکتار زمین در این شهر وجود داشت که اکنون به ۱۰۰۰ هکتار افزایش یافته و به دلیل این افزایش مساحت، باید اقداماتی در حوزه صدور سند تک برگ انجام شود که با جدیت در حال انجام است.

میرزایی اضافه کرد: در حوزه شهرسازی و سرمایه گذاری ۱۰ پروژه در استان مرکزی تعریف شده که ۵۰ درصد پروژه‌ها شامل پروژه بازار ایرانی اسلامی در شهر مهاجران و پروژه‌های پارک پرواز و پارک هیجان و انرژی‌های خورشیدی در شهر جدید امیرکبیر است که تمام ظرفیت‌ها برای تکمیل طرح‌ها بکار گرفته شده است.

لزوم توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید استان مرکزی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم افزود: در این راستا سرمایه گذار برای انجام طرح‌های سرمایه گذاری و شهرسازی اعلام آمادگی می‌کند که پس از تحویل زمین به متقاضیان، سهم مسؤولان و سرمایه گذار مشخص و سپس قرارداد منعقد می‌شود.

میرزایی در خصوص مسکن مهر شهر مهاجران تاکید کرد: در سنوات گذشته ۱۳۴۴ واحد در این شهر ساخته و تحویل متقاضی شده اما ناظران ساختمان گزارش مرحله آخر را ارائه نکردند و پایان کار گرفتن هر پروژه منوط به اقدام است که تکمیل این مهم در اولویت اقدامات قرار دارد.

کد خبر 6087117

دیگر خبرها

  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم