Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی شامگاه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۸ استان در این نمایشگاه حضور دارند و این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۲ برابری را نشان می‌دهد.  
جلیل جباری ادامه داد: نمایندگان ۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی و ۱۳ گروه عشایری از استان‌های مختلف کشور در این جشنواره حضور دارند تا ظرفیت‌های گردشگری منطقه خود را به مردم معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: صاحبان صنایع مربوط به گردشگری اعم از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف کشور نیز با برپایی غرفه‌های مختلف سعی در معرفی ظرفیت‌های خود دارند.
وی اضافه کرد: هفت گروه آیینی از نقاط مختلف کشور در محل برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری برنامه‌های ویژه اجرا می‌کنند.
وی اظهار داشت: ۱۰۰ غرفه گردشگری و صنایع دستی نیز در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از تمامی استان‌های کشور در این نمایشگاه برپا شده است.  
وی تاکید کرد: در مجموع ۲۵۰ هنرمند در بخش‌های صنایع دستی و گردشگری در این جشنواره شرکت دارند.  
 دومین جشنواره ملی گردشگری و ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان‌غربی از ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی این شهر پذیرای بازدیدکنندگان است.
۹۹۱۸/۳۰۷۲ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره ملی آذربایجان غربی ایرنا ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد

عصر امروز آئین تکریم حمید رضا محققیان سرپرست پیشین و امیر کرم‌زاده مدیرکل جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان,، عصر امروز_یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست شورای معاونان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و با حضور جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی، آئین تکریم حمید رضا محققیان سرپرست پیشین و امیر کرم زاده مدیرکل جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان برگزار شد.

این خبر در حال تکمیل است‌....

کد خبر 746723

دیگر خبرها

  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد