Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان شاهین بداغی در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر از سد سانگ جون پارک از کره جنوبی گذشت. وی در دور دوم مقابل هراچیا پوقوسیان از ارمنستان با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله عبدالمالک مرابت از الجزایر را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لری ابولادزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. بداغی در این دیدار پتروف سولیف از کشور بلغارستان را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

شاهین بداغی درباره عملکرد خود در رقابت‌های جهانی گفت: تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های جهانی با بهترین نفرات خود در این میدان حاضر شدند به طوری که برخی از کشتی گیران عنواندار بزرگسالان بودند؛ من هم برای حضور در این مسابقات زحمت زیادی کشیدم و انگیزه بسیار بالایی داشتم، اما در نهایت صاحب مدال برنز شدم.

وی تصریح کرد: در دیدار مقابل ابولادزه گرجستانی هر چه تلاش کردم نشد که برنده شوم و متاسفانه با شکست در نیمه نهایی به دیدار رده بندی رسیدم، اما خدا را شکر می‌کنم که با دست خالی به ایران بر نمی‌گردم.

بداغی با بیان اینکه حقش در رقابت‌های جهانی مدال طلا بوده است خاطرنشان کرد: تا ۲ سال آینده می‌توانم در رده سنی جوانان کشتی بگیرم و اگر بار دیگر نماینده ایران در رقابت‌های جهانی بودم قول می‌دهم جبران کنم و مدال خوشرنگتری را به دست آوردم.

بیشتر بخوانید:

۲ مدال طلا و ۲ برنز برای ایران در پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان

باوفا: فرنگی کاران در پنج وزن نخست مزد زحمات خود را گرفتند/ شرایط را برای قهرمانی روس‌ها هموار کردند

انتهای پیام/

صحبت‌های شاهین بداغی پس از کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در این مسابقات طا‌ها خراسانی مدال طلا و محمد سواری و معید محمد مقضی مدال برنز این مسابقات را در رده‌های جوانان و بزرگسالان کسب کردند.


مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی استان همدان در رده‌های سنی نوجوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روز‌های ۲۶ الی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند