Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@03:41:54 GMT

نخستین جام ژاوی به عنوان مربی مقابل حریف ۹نفره

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۲۷۷

نخستین جام ژاوی به عنوان مربی مقابل حریف ۹نفره

تیم فوتبال السد در دیدار سوپر جام قطر توانست با یک گل الدحیل را شکست دهد تا ژاوی نخستین جام خود به عنوان مربی را بالای سر ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار سوپر جام قطر بین دو تیم مدعی و پرستاره الدحیل و السد برگزار شد. این دیدار با پیروزی یک بر صفر السد به پایان رسید تا ژاوی نخستین جام خود را به عنوان سرمربی بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک‌گل تیم ژاوی را در این دیدار علی اسد در دقیقه ۱۳ به ثمر رساند. در این دیدار پربرخورد، دو بازیکن الدحیل هم از بازی اخراج شدند. چند روز پیش السد در لیگ قهرمانان آسیا هم با هدایت ژاوی الدحیل را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شکست داد و به دور بعد راه پیدا کرد. 

ژاوی بعد از چند سال حضور در السد به عنوان بازیکن، در فصل جدید هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت و تاکنون نتایج بسیار خوبی به دست آورده و موفق شد که نخستین جام خود به عنوان مربی را هم بالای سر برد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ژاوی تابناک ورزشی السد بازگشت آزادگان پوری حسینی آیت الله یزدی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین سید حسن نصرالله تنگه جبل الطارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال مادرید به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-3 در این دیدار شکست خورد تا بیش از پیش از کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات دور شود. 

ژاوی امیدوار بود که پس از شکست تلخ برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و حذف از گردونه این مسابقات بتواند با غلبه بر رئال مادرید شرایطش را در این تیم و شرایط بارسا را در جدول بهبود ببخشد اما موفق به انجام این کار نشد. 

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که آینده ژاوی کاملا به این بازی بستگی داشت چون این مربی جوان از دکو خواسته بود که سه بازیکن را به خدمت بگیرد تا او به ادامه حضور در این تیم متقاعد شود اما مدیر ورزشی بارسا اعلام کرده بود که این کار با توجه به شرایط مالی این باشگاه غیرممکن است. 

همین موضوع باعث شد که سرمربی بارسا در جلسه با خوان لاپورتا و دیگر مدیران بارسا از آنها بخواهد که قول محکم و تضمینی برای خرید سه بازیکن مدنظرش به او بدهند و رییس این باشگاه هم اعلام کرده بود که انجام این سه خرید به نتیجه ال‌کلاسیکو بستگی دارد که با شکست این تیم همراه شد و حالا به نظر می‌رسد که کار ژاوی هم در این تیم تمام شده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر