Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@14:36:11 GMT

خبرخوش سردار کمالی برای سربازان امریه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۲۷۸

خبرخوش سردار کمالی برای سربازان امریه

خبرگزاری میزان- به افرادی که تحت عنوان امریه در ادارات خدمت سربازی خود را می‌گذراندند، هم کسری تعلق می‌گیرد. تاریخ انتشار: 08:18 - 27 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۴۰۱

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، هرچه در مورد سربازی، خبر منتشر شود باز هم سوالات متعددی در این حوزه وجود دارد.

مخاطبی در مورد خبر جدیدی که در مورد کسری که قرار شده به سربازان امریه هم تعلق بگیرد پرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش میزان، تاکنون به افرادی که تحت عنوان امریه در ادارات خدمت سربازی خود را می‌گذراندند هیچ‌گونه کسری تعلق نمی‌گرفت.

این افراد باید حتی با وجود دارا بودن شرایط مختلف کسری، خدمت خود را به صورت تمام می‌گذراندند، اما با ابلاغیه جدید به این افراد نیز می‌توانند از کسری در صورت داشتن شرایط استفاده کنند.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با تایید این خبر به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان می‌گوید: این موضوع به تمامی ادارات و دانشگاه‌ها ابلاغ شده و همه موظفند که این موضوع را رعایت کنند.

وی در خاتمه تاکید کرد: عدم اعمال کسر خدمت از سوی دستگاه‌ها تخلف محسوب میشود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرباز امریه میزان کسری خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کمالی مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: باد به نسبت شدید، بارش برف در قلل مرتفع، تگرگ، باران و کاهش محسوس دما از پیامد‌های فعالیت این سامانه است که از بامداد فردا آغاز می‌شود.
او با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی افزود: بالا آمدن آب رودخانه، احتمال سیلاب ناگهانی در نواحی کوهستانی و شیبدار، آبگرفتگی برخی خیابان‌ها، اختلال در رفت و آمد جاده‌ای و احتمال خسارت به برخی سازه‌ها از پیامد‌های فعالیت این سامانه است.
کمالی همچنین از ممنوعیت فعالیت‌های دریایی خبر داد و گفت: از امشب تا اواخر وقت سه‌شنبه دریا متلاطم و مواج است و سرعت وزش باد گاهی اوقات به بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج به نیم الی ۱.۲ متر می‌رسد و به دلیل مواج بودن دریا، احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و صدمه به ماهی‌های در قفس و قایق‌های کوچک دریایی وجود دارد.
وی با بیان اینکه با فعالیت این سامانه بارشی احتمال آسیب به محصولات باغی، زراعی، دامی و گلخانه‌ای وجود دارد، تاکید کرد: از روز پنج‌شنبه تا اواسط هفته آینده شرایط جوی آرام همراه با افزایش تدریجی دما در گلستان پیش‌بینی می‌شود.
همچنین با توجه به اینکه فصل کوچ عشایر است از آنها خواسته شده احتیاط لازم را داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت