Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@09:17:54 GMT

آخرین وضعیت بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال در امسال

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۳۰۷

ساعت24 - در راستای حرفه‌ای سازی فوتبال ایران و دستیابی به استانداردهای بین المللی، در فصل جاری لیگ برتر شاهد پایان سلطه بلیت کاغذی در بازی‌ها خواهیم بود.

لیگ برتر در فصل جدید هر چند با تاخیر همراه شده اما اخباری خوبی برای هر چه بهتر و حرفه‌ای برگزار شدن آن به گوش می‌رسد. یکی از اخبار در خصوص آماده سازی استادیوم‌ها برای فصل جاری مربوط به بلیت فروشی بازی‌هاست که در این زمینه گفته می‌شود قرار است در فصل جدید در تمامی استادیوم‌ها بلیت الکترونیکی و تنها با کد ملی در اختیار هواداران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حالی که یکی از معضلات فوتبال ایران مربوط به سامانه فروش بلیت و تجمع هواداران ساعت‌ها پشت گیت‌ها برای دریافت مجوز حضور در استادیوم‌ها بود، اکنون گفته می‌شود در فصل جاری در تمامی استادیوم‌ها بلیت‌ها به شکل پیش فروش و به شکل الکترونیکی در اختیار هواداران فوتبالی قرار خواهد گرفت.

در این خصوص بلیت‌های بخش وی آی پی نیز با ثبت نام بهره بردار در اختیار مهمانان خواهد بود و شکل سابق که هر فردی که آن را در اختیار داشت قادر به حضور در جایگاه بود، نخواهد بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قیمت بلیت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با حضور پرشور هواداران باواریایی‌ها آغاز شده است.

دور رفت در ورزشگاه امارات با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در شبی که هواداران بایرن مونیخ به دلیل آتش‌بازی و پرتاب مواد آتش‌زا به درون زمین چمن در دیدارهای قبلی از حضور در ورزشگاه محروم شده بودند و بایرن بدون حضور هوادارانش موفق به کسب تساوی شد.

در همان زمان هواداران باشگاه مونیخی به تصمیمات یوفا اعتراض داشتند و اشتباه داور بازی رفت و نگرفتن پنالتی به سود بایرن باعث شد اعتراضات بایرنی‌ها به یوفا به اوج خود برسد.

در بازی امشب مقابل آرسنال، آنها با بنری جنجالی به یوفا پاسخ دادند. این هواداران که آتش‌بازی معروف‌شان را در این بازی هم اجرا کردند، در این بنر خطاب به یوفا نوشتند: «ما هم تو را دوست نداریم، حذف یوفا! از استادیوم ما برو بیرون.»

دیگر خبرها

  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد