Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@14:06:42 GMT

کتاب «ارزش فرهنگی یا اقتصادی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۳۶۱

کتاب «ارزش فرهنگی یا اقتصادی» منتشر شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسحاق آقایی، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 26 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کتاب تلاش دارد که منبع مطالعاتی مناسبی برای ورود آگاهانه جامعه هنری کشور به مبحث اقتصاد فرهنگ و هنر باشد.
وی افزود: هنرمندان، مخاطبان، پژوهشگران، مدیران، برنامه ریزان، کنشگران رسانه ای و دیگر افراد جامعه می‌توانند مخاطبان این کتاب باشند و از این کتاب استفاده کنند، ضمن اینکه نویسندگان این کتاب، حسین خلیلی و وحید شاکر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این کتاب با حمایت واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان چاپ شده، اضافه کرد: کتاب با تیراژ یکهزار و 100 جلد و توسط انتشارات آناپنا به چاپ رسیده است.
آقایی بیان کرد: متن این کتاب شامل تعاریف شناختی ارزش و بازشناسی مفاهیم کارکردی فرهنگ و اقتصاد از زوایا و دیدگاه‌های مختلف است.
وی تصریح کرد: در این کتاب، پرسش بنیادی ارزش فرهنگی یا اقتصادی به عنوان یک مسئله شناختی بررسی شده است.
مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: حوزه هنری تلاش می‌کند که در این واحد، مباحث تخصصی مربوط به فرهنگ و هنر را به مخاطبان ارائه دهد.
آقایی یادآور شد: رصد، آموزش، رویش و پایش نسلی از جوانان متعهد با تولید محتوای غنی برآمده از فرهنگ انقلاب اسلامی از اهداف حوزه هنری است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی حوزه هنری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شب شعر، شاهنامه و آواز عشایر به همراه تجلیل از هنرمندان بخش سرفاریاب شهرستان چرام پنجشنبه شب برگزار شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این ویژه برنامه ضمن تقدیر از هنرمندان شهرستان چرام و بخش سرفاریاب گفت: منطقه چرام و سرفاریاب به نسبت جمعیت بیشترین هنرمند را دارند و شاید این نشأت گرفته از تاریخ کهن این منطقه و فرهنگ اصیل مردمانی است که در این منطقه زندگی می‌کنند.

شریف اسلامی ادامه داد: همه باید قدردان این هویت و اصالت عشایری خود باشیم و برای حفظ آن تلاش کنیم، چرا که هیچ کشوری پیشرفت نکرده مگر اینکه بر پایه هویت خود رشد کرده باشد.

وی به دو تن از هنرمندان پیشکسوت این منطقه سید محمد دژند و موسی عباسی اشاره کرد و گفت: این دو هنرمند با آوا، نوا و اشعار خود بار هویت فرهنگی عشایر این منطقه را به دوش می کشند و پلی هستند که گذشته فرهنگی این دیار را به آینده وصل می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به تاریخ کهن شهرستان چرام و منطقه سرفاریاب «به ویژه دلی یاسیر» از عموم مردم و مسئولین خواست که قدردان زحمات و استعداد هنرمندان این منطقه بوده تا شاهد درخشش ادامه دار آنها در ادامه‌ی مسیر خود باشیم.

در پایان با حضور رئیس حوزه هنری استان از هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگی و هنری شهرستان چرام با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل شد.

کد خبر 6082272

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است