Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:41:47 GMT

آتش سوزی در کهنوج خسارات زیادی به بار آورد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۵۰۱

آتش سوزی در کهنوج خسارات زیادی به بار آورد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عیدی فرماندار کهنوج،گفت: آتش سوزی گسترده در باغات مرکبات و نخیلات شهر دهکهان کهنوج دیروز  پس از ۶ ساعت تلاش آتش نشان های سه شهرستان جنوبی کرمان مهار شد.

فرماندار کهنوج تصریح کرد: ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی از شهرستان‌های کهنوج، منوجان و رودبار جنوب به شهر دهکهان اعزام شدند که با همکاری مردم و نیرو‌های امدادی پس از ۶ ساعت تلاش بی وقفه آتش را مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آتش سوزی از ساعت ۱۶ روز شنبه آغاز شد گفت: حدود ۵ هکتار از باغات خرما و مرکبات مردم در شهر دهکهان در این آتش سوزی از بین رفت.

 عیدی فرماندار افزود: در این حادثه سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت هم در آتش سوخت و یک نفر از ناحیه پا دچار سوختگی شد.

فرماندار کهنوج گفت: علت شروع آتش سوزی عصر شنبه در شهر دهکهان مشخص نشده و بررسی کارشناسان ادامه دارد، اما به احتمال زیاد این حادثه به علت گرمای بیش از حد هوا رخ داده است.

انتهای پیام/ی

آتش سوزی گسترده در باغ های شهرستان کهنوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟