Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@16:53:11 GMT

منتظر تخصیص بودجه بخش تعاون هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۵۰۸

منتظر تخصیص بودجه بخش تعاون هستیم

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۱۱ برابری بودجه بخش تعاون خبر داد و گفت: با دستور وزیر کار منابع صندوق‌های زیرمجموعه وزارت کار از جمله شستا و صندوق بیمه روستاییان جهت افزایش خدمات دهی در بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران سپرده‌گذاری می‌شود.

محمد کبیری‌ـ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توافقی که میان معاونت تعاون و معاونت اشتغال وزارتخانه صورت گرفت، مقرر شد تمام دستگاه‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه همکاری دارند از محل منابع تبصره ۱۸ بودجه سال ۹۷ تعاونی‌ها را مورد حمایت و در اولویت قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: همچنین به دنبال دستور وزیرکار، صندوق شستا و صندوق بیمه روستاییان و عشایر مکلف شدند منابع خود را تا حد امکان در بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران سپرده‌گذاری کنند تا از این طریق منابع بانک تقویت شود و امکان خدمات دهی بانک‌ افزایش یابد.

کبیری درباره افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون نیز گفت: پیش از این مقرر شده بود از محل بدهی ناشی از عدم اجرای قانون بند ۲۹ اصل ۴۴ در بودجه ۹۸ هزار میلیارد تومان گذاشته شود و با دستور نوبخت هم دستور داد ۹۰۰ میلیارد تومانش را پرداخت کنند. این دستور هم اکنون در خزانه است ولی شرایط بودجه کشور شرایط خاصی است و ما منتظر تخصیص این اعتبار هستیم.

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در عین حال از افزایش ۱۱ برابری بودجه بخش تعاون خبر داد و گفت: با عنایت سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس، بودجه شکل‌گیری و توانمندسازی بخش تعاون برای امسال ۱۱ برابر رشد داشته و در دو نوبت دستور تخصیص صادر شده که فعلا بخشی از آن از محل خزانه پرداخت شده و به طور کامل تخصیص پیدا نکرده که امیدواریم این اعتبار نیز به منظور تقویت و توانمندسازی تعاونی‌ها به طور کامل پرداخت شود.

وی همچنین درباره روند واگذاری سرخابی‌ها، گفت: ما پیشنهاد خودمان را برای تشکیل تعاونی‌های سهامی عام و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این قالب مطرح کرده‌ایم و وزارت ورزش نیز مصمم به انجام این کار است ولی اینکه نحوه واگذاری چگونه باشد در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا،دولت در لایحه بودجه سال ۹۸ منابع مربوط به کمک وزارت کار به شکل‌گیری و توسعه و توانمندسازی تعاونی‌ها را ۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایحه بودجه 98 خصوصي سازي باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس تعاون تعاونی سهامی عام بانک توسعه تعاون بانک رفاه کارگران وزارت کار رفاه و تامین اجتماعی شستا صندوق بيمه روستاييان و عشاير اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در شورای معاونین اظهار داشت: عملیات بانکی بر بسترهای دیجیتال و الکترونیک به ویژه تی تی پلاس در حال انجام است و مشتریان از خدمات متنوع بانک بهره مند می‌شوند، در ادامه برنامه های تحولی بانک موضوع سیستمی نمودن میانگین تسهیلات بانک در حال انجام است که می تواند موجبات تسریع در پرداخت تسهیلات عمومی و تسهیلات مرتبط با محصولات بانک را فراهم نماید.

وی افزود: سیاست های اعتباری سال ۱۴۰۳ در پایان سال گذشته آماده ابلاغ بود و با کمی بازنگری روز ششم فروردین ماه ابلاغ گردید. سیاست ها محور برنامه های تسهیلاتی بانک هستند و هر گونه اقدام تحولی مرتبط با برنامه های اعتباری بانک با سیاست ها هماهنگ و همسو هستند.
شیخ حسینی تاکید کرد: حوزه فناوری بانک در صدد بر آمده است تا واحد و شعبه ویِژه برای رسیدگی و راهنمایی مشتریان در حوزه های تی تی پلاس و خدمات غیر حضوری راه اندازی نماید. این واحد با هماهنگی واحدهای ستادی و اجرایی اقدامی مهم برای تکمیل تحول دیجیتال بانک است.
این مقام بانکی گفت: موضوع صدور صورتحساب الکترونیک مطابق ابلاغ سازمان امور مالیاتی ک

شور در واحدهای ستادی بانک در حال پیگیری است. این مبحث از برنامه مهم مالیاتی کشور است و بانک توسعه تعاون نیز نهایت اهتمام خود را برای همکاری و تعامل در این زمینه در نظر دارد.
در این جلسه معاونین مدیر عامل نیز توضیحاتی درباره پروژه ها و برنامه های در حال انجام ارائه دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد