Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:29:22 GMT

۶۳۰ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۵۲۲

۶۳۰ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد

روح الله غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرز مهران همچنان یکی از کانون های اصلی صادرات کالا از کشور به عراق شناخته می شود.

وی با اشاره به صادرات رورانه یک هزار کامیون کالا از مرز مهران به عراق، گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری ۶۳۰ هزار تن به ارزش ۴۰۴ میلیون دلار کالا از مرز مهران به عراق صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی تصریح کرد: میزان صادرات کالا در مرز مهران در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش دلاری ۲۶ درصد و از نظر وزن نیز ۴۳ درصد افزایش داشت است.

مدیرکل گمرکات ایلام: عنوان کرد: مشکلات تجار در بخش پرداخت عوارض در مرز نیز به صورت جدی توسط مسئولان استان با مسئولان عراق در حال پیگیری است.

وی افزود: عمده کالاهای صادراتی در مرز مهران شامل تره بار، مصالح ساختمانی، قطعات خودرو، لوازم یدکی، محصولات پلاستیکی، شیشه، کولر آبی است.

کد خبر 4695197

منبع: مهر

کلیدواژه: صادرات غیرنفتی مرز مهران ایلام روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان