Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ضمن تقدیر از رئیس هیئت اسکیت شهرستان بافق با بیان اینکه مسابقات در قالب ۱۲ تیم و ۵ گروه سنی دختران و ۲ گروه سنی پسران برگزار شد، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر اسکیت باز در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف از برگزاری مسابقات را استعدادیابی و تشویق ورزشکاران در این رشته ورزشی عنوان کرد و افزود: رده سنی ۹۰-۹۱ ریحانه ابراهیمی، آترینا حاج غدیری، السا فتوحی ،مشترکا، و حنانه دهقان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

ایزدیان با بیان اینکه رده سنی۸۹ تا ۸۵غزل دهقان، نگین خوانین زاده و فرزانه کوشا مقدم بر سکوی اول تا سوم ایستادند، افزود: مبینا دهقانزاده مقام اول، ساغر سیدی و محیا عبداللهی مقام دوم و سوم را خود اختصاص دادند.

ایزدیان همچنین خاطر نشان کرد: زینب سادات میرعلمی، سارا خارنگی و سیده سها میرعلمی نیز در گروه سنی ۹۲ این مسابقه توانستند مدال‌های طلا، نقره و برنز را بر گردن خود آویزند.

او ادامه داد: محیا حسینی ابراهیمی، نگار محمدیان و نازنین زهرا یاری برندگان رده سنی نونهالان بودند.

ایزدیان با اشاره به اینکه ابوالفضل خالقدادی، محمد صادق چترود و محمد مهدی در بخش پسران در رده سنی نوجوانان مقام اول تا سوم را کسب کردند، تصریح کرد: مهدی بویی آبادی در رده نونهالان مقام اول، شایان طالعی دوم و سینا درندی سوم را کسب کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق همچنین از کسب مقام اول تا سوم از سوی باشگاه‌های آبشار با سرپرستی و مربیگری پرویز برزگری، نشاط با سرپرستی و مربیگری فریبا شفیعی و شهدای گمنام با سرپرستی و مربیگری محبوبه اشرفی خبر داد.

ایزدیان گفت: لیگ باشگاهی اسکیت به مناسبت دهه ولایت و امامت در سالن ورزشی شهدای گمنام در بافق  برگزار شد.

 در پایان مسابقات به رسم یاد بود از برندگان با اهدا لوح و مدال تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ی

برگزاری لیگ باشگاهی اسکیت به مناسبت دهه ولایت و امامت دربافق

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکیت وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی این دانشگاه و ۱۳ عضو این تیم در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در خودرو پرنده و خودرو خودران این دوره از مسابقات شدند.

ربات‌های شرکت‌کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه‌سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شدند.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد و در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه با اعلام تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • معرفی برترین‌های پرش با اسب استان اصفهان