Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید جوادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ارزش معاملات بورسی طی هفته گذشته را بیش از ۲۳۱ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: شاخص کل بورس استان در مقایسه با هفته قبل از آن با ۶ هزار و ۲۲۸ واحد افزایش به ۲۶۱ هزار و ۳۹۱ واحد رسید.

وی ادامه داد: شاخص کل بازار فرابورس نیز افزایش ۹۹ واحدی را تجربه کرد و به سه هزار و ۵۱۷ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی با بیان اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۲ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۲۶۴ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری «بورسیران» بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۳ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۴۸ درصد کل معاملات در هفته گذشته مربوط به خرید بود، بیان کرد: طی این مدت سهام اسناد خزانه با هفت درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

۳۲۱۴/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان بورس و اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از ۶۰۰۰ واحدی مواجه شد، ارزش معاملات خرد عدد ۲,۶۹۷ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۲۳% و نسبت به میانگین ماهانه ۳۹% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳,۶۳۰ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۲۰ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۱۸۵ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. اما صندوق‌های درآمد ثابت امروز شاهد ۲۸۴ میلیارد تومان ورود نقدینگی بوده‌اند. این دومین روز متوالی است که نقدینگی حقیقی وارد این صندوق‌ها می‌گردد.

ارزش صف‌های خرید ۴۱۲ میلیارد تومان است که کاهش ۴ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. همچنین ارزش صف‌های فروش هم با کاهش ۲۲۶ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی همراه بوده و در محدوده ۴۶۹ میلیارد تومان قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۲۶۸ میلیارد تومان (۰.۸ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های شیمیایی با ارزش معاملات ۱۹۷ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) و فلزات اساسی با ارزش معاملات ۱۸۱ میلیارد تومان (۰.۶ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه عرضه برق و گاز با ارزش معاملات ۳۵ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه منسوجات با ارزش معاملات ۱۲ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) و گروه قند و شکر با ارزش معاملات ۲۷ میلیارد تومان (۱.۱ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

کد خبر 6080952 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد ۱۰هزار و ۱۴۰واحدی بورس +نقشه
  • افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس