Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مدیران باشگاه الاهلی عربستان توضیحاتی درباره مشکل پیش‌آمده میان سرمربی کروات و مهاجم سوریه‌ای داد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، شاهزاده نواف بن عبد العزیز بن ترکی درباره اخبار روزهای اخیر رسانه‌های عربستانی درباره اختلاف برانکو ایوانکوویچ و عمر السومه و احتمال پیوستن این مهاجم سوریه‌ای به تیم الغرافه قطر گفت: میان آنها سوء‌تفاهمی پیش‌آمده بود که خیلی زود برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این  مدیر ارشد تیم الاهلی ادامه داد: هر مشکلی راه‌حلی دارد و السومه فرزند الاهلی است. او یکی از ستون‌های تیم الاهلی است و البته باشگاه با تمام بازیکنان رفتار یکسانی دارد.

نواف بن عبد العزیز بن ترکی  در واکنش به حذف الاهلی از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این اتفاق پایان کار نیست و نباید روی تیم الاهلی تاثیر بگذارد. تلاش می‌کنیم به عنوان قهرمانی در لیگ عربستان برسیم.

شکایت الدحیل از الهلال به فیفا و AFC

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!

تواناترین نسخه برانکو در زمان فروش آن توسط فورد، ۲۹۵ هزار دلار (حدود ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) قیمت داشت؛ مبلغ فوق‌العاده‌ای که تقریباً هشت برابر گران‌تر از سطح ابتدایی برانکو است!

به گزارش خبرآنلاین، مالک اصلی این برانکو آن را با رنگ سبز پورشه سفارش داده بود. نکته جالب درباره این نمونه خاص این است که از زمانی که ساخته شده، حتی یک کیلومتر هم طی نکرده است. این برانکو همچنین شامل پکیج ۳۸ هزار دلاری Baja است که عناصری مانند چراغ‌های مخصوص آفرود و آژیر را اضافه می‌کند.

قوای محرکه فورد برانکو DR یک موتور ۵.۰ لیتری V ۸ کایوت است که حدود ۴۱۸ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

جدیدترین برانکو DR که در حراجی فروخته شد، نمونه‌ای با پوشش رنگی خیره‌کننده بود که ۳۶۵ هزار دلار فروخته شد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • فرحبخش خطاب به مدیر ارشد پلتفرم نماوا: برو سرامیک‌ات را بفروش
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!