Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:11:28 GMT

قتل مرد ۶۱ ساله با سلاح گرم در الشتر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۰۱۲

قتل مرد ۶۱ ساله با سلاح گرم در الشتر

سعید دارایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تماس فردی از طریق تلفن گویای مرکز، بلافاصله نیروهای امدادی به محل مورد نظر که منزل شخصی فرد به قتل رسیده بود، اعزام و عملیات احیا و اقدامات پزشکی مورد نیاز بر روی فردی که حدود ۶۱ سال داشت انجام شد که به علت جراحات وارد شده به مغز، پیرمرد جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، بر اساس اظهارات افراد محلی، مقتول به شغل خیاطی اشتغال داشته و شنبه شب در حیاط منزل شخصی خود با ضرب ۲ گلوله به قتل می رسد.

آنگونه که منابع محلی می گویند ضارب یا ضاربین بلافاصله از محل متواری شده اند و تحقیقات پلیس در ‌این زمینه در جربان است.

۷۲۶۵/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرگ ناگهانی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استان لرستان همواره به دلیل تنوع آب‎ و ‎هوایی بی‌نظیر، آثار تاریخی و باستانی فراوان و جاذبه‌های بی‌نظیر و بکر گردشگری موردتوجه گردشگران بوده و به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان‌های خوزستان و کرمانشاه در فصول گردشگری به ویژه ایام نوروز پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
شهرستان سلسله نیز با قرار گرفتن در شمال استان و به دلیل جوشش بیش از ۴۰۰ چشمه و سراب دارای آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی دل‌انگیز و فرح‌بخش است به‌گونه‌ای که زیبایی‌های دل‌فریب و آثار تاریخی بسیار این شهرستان هرسال در ایام گردشگری، گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط استان و کشور به این شهرستان که به بهشت لرستان معروف است می‌کشاند و بی‌شک این شهرستان می‎تواند در سایه‌سار توجه بیشتر مسئولان به یکی از شهرستان‎های پربازدید برای گردشگران تبدیل شود.
سراب هنام یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبای شهرستان سلسله است که در۱۵ کیلومتری شرق شهر الشتر واقع شده است و به علت قرارگرفتن در کنار خانه تاریخی رحمتی پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
آنچه سبب وجه تمایز این سراب با دیگر سراب‎های منطقه شده، سرچشمه گرفتن آن از دل بنایی تاریخی خانه رحمتی است.
خانه‌ای تاریخی که در سال ۱۳۲۰ و در دوران پهلوی اول توسط شخصی بنام مردان رحمتی ساخته شده و به همین دلیل این بنای تاریخی خانه رحمتی نام گرفته است.
مساحت این بنای ارزشمند در حدود ۳۰۰ متر مربع بوده و گویا توسط دو معمار الشتری با مصالحی از سنگ و چوب ساخته شده، این اثر در سال ۱۳۸۵ از طرف مالک آن به اداره کل میراث فرهنگی استان واگذارشده و با شماره ۱۶۰۷۹ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
شهرداری الشتر نیز  باهدف جذب بیشتر گردشگر اقداماتی در جهت زیباسازی محیط اطراف این سراب کرده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!