Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@00:54:34 GMT

تازه‌ترین خبر از پرونده "پوری‌حسینی"

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۰۱۸

تازه‌ترین خبر از پرونده 'پوری‌حسینی'

ناصر سراج در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرونده میرعلی‌اشرف پوری حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی که به‌تازگی بازداشت شده است اظهار کرد: سازمان بازرسی پیشتر در ارتباط با این پرونده گزارش‌هایی را به مرجع قضایی و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال کرده بود و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد تا گزارش‌های بعدی را نیز ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: با بازپرس پرونده پوری حسینی در ارتباط هستیم و گزارش‌های لازم را ارائه می‌کنیم.

سراج در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه با دستور رئیس سابق قوه قضائیه این سازمان از ورود به دو بانک پاسارگاد و آینده منع شده گفت: چنین مطلبی صحت ندارد. سازمان بازرسی برای ورود به بانک‌های بخش خصوصی مشکل قانونی داشت که در دادگاه موضوع را مطرح کردیم و دادگاه نیز به‌نفع سازمان بازرسی حکم داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: پس از صدور حکم از سوی دادگاه، درخواست اعمال ماده 477 کردند که در حال بررسی است و سازمان بازرسی می‌تواند به بانک‌های بخش خصوصی نیز ورود کند. البته ورود ما از طریق بانک مرکزی انجام می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان

 معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی عید تا عید از اول اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت که در مجموع در این مدت ۳ هزار و ۴۹۳ مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره کل از واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان به عمل آمد.

فرزاد سردارزاده افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها ۶۳۳ مورد پرونده برای واحد‌های متخلف تشکیل شد.

وی تعداد تخلف‌های ثبت شده در این پرونده‌ها ۶۸۲ مورد اعلام کرد و گفت: بود در مجموع برای مختومه شدن آنها ۱۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۲۵۱ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۳۸ مورد آنها با ۴۵ عنوان تخلف صنفی و غیر صنفی پرونده تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان