Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علیزاده، ورزشکار آزاده و جانباز ایران که مدال طلا پرتاب نیزه و مدال برنز پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا را در کارنامه خود دارد، در حاشیه مراسم رونمایی از مستند و تن من که زندگی‌نامه او است در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص فعالیت خود در عرصه ورزشی بیان کرد: خداوند انسان را محدود قرار نداده است، یعنی انسان باید از لحظه به لحظه عمر و زندگی‌اش بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک زمانی لازم بود به خاطر دفاع مقدس برویم تا هم کشورمان را حفظ کنیم و هم برای حفظ آرمان و ارزش‌ها تلاش کنیم.

وی افزود: به هر صورت آن زمان حضور در جامعه لازم بود و امروز لازم است آن پرچمی که از قبل در دوران جوانی برایش تلاش کردیم که پایین نیاید و کشور به دست هرکسی نیفتد، الان باید تلاش بیشتری کنیم تا به افتخارآفرینی کشور بپردازیم.

علیزاده عنوان کرد: آن دوره جنگ و اسارت سختی‌های خاص خود و خستگی‌های جسمانی داشت اما الان سخت‌تر است، چون الان وقتی می‌بینیم در کشورمان عدم مدیریت‌ها وجود دارد و کشور دچار مشکلات خاصی است، خیلی سخت‌تر از آن زمانی است که باید برای دفاع می‌رفتیم و می‌جنگیدیم. شما یک ساختمان را راحت نمی‌توانید بسازید اما در 10 دقیقه با یک بولدوزر خراب می‌شود. کشور آن زمان حفظ شد اما الان عدم مدیریت‌ها کشور را مقداری تحت فشار قرار داده و الان تحملش سخت‌تر است.

پرتابگر جانباز در پایان گفت: پارالمپیک جهانی چیزی نیست که بخواهیم پیش‌بینی کنیم و حرفی بزنیم. در پاراالمپیک هدف دارم و هدفم این است که به افتخارات کشورم بیافزایم، برای این امر با تمام وجودم تلاش می‌کنم و هرچه در توان دارم می‌‌گذارم اما باقی آن خواست خداست.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!