Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

اظهارات منتسب به آیت ا... یزدی درباره رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته فضای خبری کشور را تحت الشعاع قرار داد. سبک بدی در بین برخی اهالی رسانه و همچنین سیاسیون باب شده که مدعی دسترسی به محتوای جلسات خصوصی هستند و گاهی حتی آن را منتشر می کنند، در حالی که گوینده سخن، اظهارات خود را متناسب با مخاطب موجود و بنا بر فرض امانتداری مطرح می کند، چنان که علی ما نُقِل، آیت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. یزدی در جلسه مذکور به صراحت خواستار انتشار نیافتن این سخنان شده اند.

آن چه درباره اظهارات منسوب به رئیس جامعه مدرسین در خور ذکر است این نکته است که فارغ از صحت و سقم این اظهارات، چرا با منتشر کنندگان حرف هایی که برای یک جلسه محرمانه مطرح شده، برخورد نمی شود؟

در شرایطی که رسانه های بیگانه به قدر کافی در حال سم پاشی علیه مسئولان و کلیت نظام هستند،آیا ادعای انتشار محتواهای محرمانه کمک به این سایت هاست یا وحدت کشور؟

این مسئله فارغ از این که واقعا آیت ا... یزدی چنین اظهاراتی را گفته باشد یا خیر، قابل تأمل و بررسی است و باید دستگاه قضایی با منتشر کنندگان محتوای جلسات خصوصی و غیر رسمی برخورد جدی کند. بماند که در موضوع مورد بحث و محتوای اظهارات آیت ا... یزدی، روابط عمومی مجمع تشخیص، ارسال هر گونه نامه از سوی آیت ا... آملی و شایعات ساختگی درباره هجرت وی به نجف را تکذیب کرده است که شنیده های ما از منابع موثق نیز از دروغ بودن این اخبار حکایت دارد.

نقد دیگری که در این زمینه می توان به آن اشاره کرد به گوینده این سخنان بر می گردد. برفرض صحت انتساب این سخنان، این پرسش مطرح می شود که آیا آیت ا... یزدی که با رئیس مجمع تشخیص در شورای نگهبان همکار است، نمی توانست انتقادهای خود را به صورت خصوصی مطرح کند و آیا اساساً انتقاد از یک مسئول در دورانی که دیگر در آن مسئولیت حضور ندارد، مصداق النصیحه لائمة المومنین است؟

منبع: روزنامه خراسان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله یزدی آملی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله جلسات درس اخلاق با حضور آیت الله هاشمی علیا در محل حوزه علمیه حضرت قائم (عج) برگزار می‌شود.

این جلسه درس اخلاق سه شنبه‌ها رأس ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

محل برگزاری تهران، چیذر، حوزه علمیه حضرت قائم (عج)، درب واحد برادران است.

یادآور می‌شود شرکت در این جلسه برای عموم آزاد بوده و خواهران و برادران می‌توانند حضور داشته باشند.

کد خبر 6086114 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون