Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@07:12:21 GMT

ماجرای ۹۰۰ دسته گل «هدیه» به مرد تنهای آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۱۰۴

ماجرای ۹۰۰ دسته گل «هدیه» به مرد تنهای آمریکایی

۹۰۰آنتونیو بسکو، ۶۶ ساله، که همسرش را در تیراندازی ال‌پاسو، تگزاس، از دست داده، چون هیچ فامیلی نداشت مراسم ترحیم او را عمومی اعلام کرد و در کمال شگفتی بیش از ۷۰۰ نفر از نقاط مختلف آمریکا برای حضور در این مراسم خود را به ال پاسو رساندند به طوری که برگزارکنندگان ناچار شدند محل برگزاری را تغییر دهند.

جمعیت به حدی بود که صف ورودی به دور کلیسا پیچیده و به خیابان مجاور کشیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مارجی ریکارد، ۶۳ ساله، یکی از ۲۲ قربانی تیراندازی در فروشگاه والمارت شهر ال پاسو بود. مهاجم که یک پسر جوان سفیدپوست است معترف شده که به عمد شهر ال پاسو در مرز مکزیک و جامعه لاتین‌تبار‌ها را هدف قرار گرفته چرا که معتقد است "لاتین‌تبار‌ها آمریکا را اشغال کرده‌اند".  

بسیاری از شرکت‌کنندگان در این مراسم از شهر‌های دوردست آمریکا آمده بودند همچون هلا حجازی که از سانفرانسیکو به ال‌پاسو آمده بود.او گفته:" داستان آنتونیو بسکو را که خواندم قلبم فروریخت. بلیت هواپیما رزرو کردم. ما باید نشان بدهیم که وقتی آمریکا درد می‌کشد، همه ما در درد آن مشترکیم".  

روزنامه نیویورک تایمز نوشته گل‌فروشی‌ها سفارش ارسال بیش از ۹۰۰ دسته گل را دریافت کرده‌اند. سفارش‌هایی از همه نقاط آمریکا و حتی از آسیا.چند دسته گل هم از شهر دیتون ایالت اوهایو برای آنتونیو بسکو فرستاده شده بود. دیتون اوهایو همان شهری است که به فاصله چند ساعت بعد از کشتار ال پاسو، یک مرد مسلح به روی شب‌زنده‌داران در مرکز این شهر آتش گشود و ۹ نفر از جمله خواهر خود را کشت.  

دین ریکارد، پسر مارجی ریکارد که حاصل ازدواج قبلی اوست گفته: "مادر من همه آدم‌ها را فارغ رنگ پوست و نژادشان دوست داشت. ""هر طرف که نگاه می‌کنم. دسته گل است. به عمرم این قدر گل ندیده بودم. "تایلر، نوه مارجی هم گفته: "مردم می‌گویند از ادیان مختلف و شهر‌های به اینجا آمده‌اند. این واقعا شگفت آوره که هر کدام از آن‌ها چه عشق و محبتی با خود به اینجا آورده‌اند. "  

آنتونیو بسکو و مارجی ریکارد ۲۲ سال پیش در ایالت نبراسکا با هم آشنا شدند، اما بعد به ال پاسو در جنوب تگزاس و چند کیلومتری مرز مکزیک مهاجرت کردند.فروشگاه والمارتی که تیراندازی در آن روی داد در محوطه پشتی خود با قرار دادن دسته گل یاد قربانیان را گرامی داشته است.آن طور که گزارش شده طی دو هفته گذشته آنتونیو بسکو به طور مرتب و حتی روزانه چند بار به آنجا می‌رود و مقابل گل رز سفیدی که نام مارجی را بالای آن نوشته‌اند می‌ایستد.

حتی گزارش شده که او دست کم یک شب را در کنار این دسته‌گل‌ها خوابیده است. مارجی ریکارد علاوه بر همسر، 'تن‌ها کس ' آنتونیو هم بود. او فامیل دیگری ندارد.شرکت برگزارکننده مراسم ترحیم، پس از آن که داستان زندگی آنتونیو را شنید تصمیم گرفت این مراسم را به طور رایگان ترتیب دهد.

هزینه‌های کفن و دفن و مراسم ترحیم در آمریکا به طور متوسط ۷ هزار دلار است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا مردم آمریکا پلیس آمریکا دسته گل تگزاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از تعبیر جالب ریتر افسر سابق ارتش آمریکا نسبت به حمله موشکی و پهپادی ایران را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 844634 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل ایران و آمریکا هواپیما - پهپاد خبر ویژه

دیگر خبرها

  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • (ویدئو) آموزش سردادن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به زبان فارسی به آمریکایی‌ها
  • ماجرای دوستی پایدار خانم بازیگر با تام کروز
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!
  • شهرهایی که میتوانید گل بفرستید!