Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با خدیجه میرشکار، اولین بانوی اسیر ایرانی در دوران دفاع مقدس و همسر شهید حبیب شریفی راد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی‌رضا رزم‌حسینی عصر شنبه ۲۶ مرداد و همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در منزل خدیجه میرشکار، جانباز دوران دفاع مقدس و همسر شهید حبیب شریفی حضور یافت و دقایقی پای خاطرات اولین بانوی اسیر ایرانی نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی در این دیدار، ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به کشور تاکید کرد که مردم ایران هیچ‌گاه رشادت ها، فداکاری ها، صبر و مقاومت شهدای گرانقدر، جانبازان، ایثارگران و آزادگان را فراموش نخواهند کرد.

رزم‌حسینی افزود: آزادگان همیشه سرافراز به عنوان وارثان شهدای دوران دفاع مقدس، ماندند تا نام نیک شهدا را گرامی داشته و ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که مدیران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با خدمت رسانی شایسته به مردم، ضمن پاسداشت خون شهدا، قدردان فداکاری و ایثار جانبازان و آزادگان باشند.

گفتنی است، خدیجه میرشکار، اولین زن اسیر ایرانی به همراه همسر شهیدش حبیب شریفی فرمانده وقت سپاه سوسنگرد روز هفتم مهرماه سال ۱۳۵۹ به اسارت نیروهای بعثی درآمد و دو سال در زندان‌های عراق اسیر بود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سالروز ورود آزادگان استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است